تبلیغات داخل طرحی
استعمال از تبلیغات داخل طرحی یکی شایسته ترین خط مش های کسب درآمد از نرم افزار میباشد. تبلیغات دیجیتال از روش اپلیکیشن های گوشی رابطه در بین تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان را به صورت چشمگیری بهبود بخشیده میباشد. این تا حد متعددی به جهت فرصت روانی‌واری میباشد که عموم صرف تلفن‌هایشان  طراحی اپلیکیشن در مشهد   می‌نمایند.
ما دستکم 90 دقیقه در روز کلام میکنیم که‌این هم اندازه 23 روز در سال است.
 
و خب هنگامی که شما از روال نرم‌افزار های مبلغی برای کسب درآمد به کارگیری نمی‌کنید به صورتیکه برای دانلود و نصب اپلیکیشن ی خویش پولی را مشخص و معلوم فرمائید؛
به نحوی بدون چاره به استعمال از مشی پرداخت های باطن طرحی می باشید.
 
تبلیغات باطن طرحی به تیم بندی ها تحت تقسیم می گردد :
تبلیغات بینابینی/مجموع شیت : این تبلیغات همان طور که از اسم آنان پیداست ما میان قسمت های ثابتی از اپلکیشن شما قرار می‌گیرند.
مانند نصیب مرتبط با منوها.
از آنجایی که‌این مفاد در واقع تجارب به کارگیری از نرم افزار شما‌را مختل نمیکنند، فارغ از مزاحمت برای استفاده کننده می‌توانند به اخذ کلیک بپردازند.
 
تبلیغات اعلان : این تبلیغات در status bar دستگاه گوشی ظواهر میشوند و به طور پاپ آپ نوتیفیکیشنی را برای یوزرها شما ارسال می نمایند.
(قابل ذکر میباشد این نوع از تبلیغات باطن طرحی محبوبیت چندانی را میان یوزرها نداشته و به نوعی مزاحمتی برای آنان ساخت و ساز می نماید.)
 
همپوشانی توسعه یافته : این نوع تبلیغات نیز از مواقعی مانند تبلیغات بینابینی به کارگیری می نماید ، ولی به جای‌اینکه تصاویر معمولی قابل کلیک باشند، تعاملی می باشند.
 
تبلیغات بنری : بنرهای تبلیغاتی نرم افزار معمولاً در ابتدا یا این که زیر برگه یافت میگردند و میتوانند تا حدودی بی تاثیر باشند چون نسبت به بقیه گونه های حواس پرتی را بیشتر می نمایند.
آنان همینطور می‌توانند یوزرها شمارا ناراضی نمایند، به این ترتیب پیش از اینکه بخواهید یکی‌از آن‌ها را در نرم افزار بیزنس خویش به کارگیری نمائید ، به برخورد یوزرها دقت ویژه ای داشته باشید.
 
هم اکنون سوالی که پیش میاید این میباشد که کدام پوسته تبلیغاتی برای شما مطلوب میباشد؟
آنچه شما می‌خواهید از روش اجرای این تبلیغات بیشتر روی آن تمرکز نمائید تعامل میباشد.
این ایده ای میباشد که اکثری از برندها در سعی برای تعریف‌و‌تمجید آن میباشند.
به لهجه معمولی ، هر چه تجارب ی کاربری خوب باشد، تعامل بالاتری دارااست.
تبلیغات شما بایستی استفاده کننده را مجذوب نماید، خیر اینکه اورا ناامید نماید.
 
تبلیغات ویدیویی : تبلیغات ویدیویی یکی از دیگر از مورد های دوستداشتنی می باشند.
چون میتوانند بسیار جالب باشند و بعضی از بالاترین CTR ها را در میان تک تک فرمت ها ارائه دهند.
eMarketer بر این اعتقاد میباشد که هزینه تبلیغات ویدیویی موبایل آمریکا تا سال 2022 به 24.81 میلیارد دلار خواهد رسید و این ارتقاء هزینه را بدین حقیقت نسبت میدهد که مجال تماشای ویدیوهای موبایل به وسیله یوزرها در اکنون ارتقاء میباشد.
 
تبلیغات ویدیویی با جایزه : همینطور میتوانید جذابیت تبلیغات ویدیویی را با جایزه دادن به یوزرها برای اتمام یک کلیپ ارتقا دهید.
کانال تبلیغاتی Unity Ads که تحت عنوان یکی پلتفرم های تبلیغات جایزه شناخته میشود ، این نحوه درآمدزایی را «گرم‌ترین استدلال درآمد» در بازار نامید.
استیناف ای که بوسیله OpenX اجرا شد همینطور نماد اعطا کرد که 77 درصد از یوزرها در شکل اخذ تخفیف از یک خرده فروش، یک تبلیغ 30 ثانیه ای را تماشا می نمایند.
 
صورت های گوناگون کسب درآمد از تبلیغات باطن طرحی :
سه نوع درآمد تبلیغاتی وجود دارااست :
 
هزینه به ازای هر هزار اکران (CPM)
هزینه به ازای هر کلیک (CPC)
هزینه هر مبادرت (CPA)
هزینه هر نصب (CPI) : هزینه نصب اپ تبلیغ گردیده
مطلوب برای تبلیغات ویدیویی ، هزینه به ازای هر بازدید (CPV)
به این ترتیب، وقتی که قصد دارید یک تبلیغ را در نرم افزار خویش بگنجانید، این سوالهای را از خویش بپرسید :
یوزرها چه گونه می‌توانند در هنگام واکنش با این تبلیغات تجارب معناداری داشته باشند؟
مخاطبان غرض چه نوع تبلیغاتی را ترجیح میدهند؟
به چه شکل این تبلیغات می‌توانند به مارک اینجانب مرتبط شوند؟
آیا این تبلیغات بیشتراز حد بد یا این که زشت خواهند بود و به صورت بالقوه بخشی از تجارب را برای یوزرها وخیم می نمایند؟
بسته به مارک شما، تبلیغ‌کنندگانی که با آن‌ها رابطه برقرار میکنید می توانند مقدار قابل توجهی از تغییر و تحول را برای میزبانی تبلیغات خویش به شما بپردازند.
طبق پژوهش ها گارتنر، تبلیغات موبایلی هر ساله به ۱۸ میلیارد دلار میرسد.
 
براین اساس عاقلانه تعیین نمائید ، تصمیم شما میتواند تفاوت متعددی در سودآوری اپلیکیشن شما ساخت و ساز نماید.