قسمت تگ گذاری بر روی مشتری
با این امکان می‌توانید برای هر مشتری تگ های مختلفی تعریف و تمجید فرمائید تا مدیر و جستجوی آنان ریلکس خیس خواهد شد. تگ های استاتیک به طور دستی و تگ های داینامیک مبتنی بر اخلاق و رفتار مشتری (از جمله تعداد خرید یا این که تعامل) به طور اتوماتیک تخصیص    طراحی اپلیکیشن در مشهد   داده میشوند.
 
امتیازدهی به مشتری
این قسمت به شما اذن می‌دهد به مشتریان مبتنی بر معیارهایی مثل خرید، وفاداری یا این که تعامل، امتیاز بدهید. امتیازدهی منجر میگردد بتوانید مشتریان کلیدی خودتان را عالی بشناسید و برای هر سطح از مشتری سرویس ها متفاوتی ارائه دهید.
 
جابجایی مشتری به یک جریان کاری
این قابلیت و امکان به شما یاری می نماید تا هر مشتری را وارد یک پروسه کاری مشخص و معلوم مثل فروش، پیگیری یا این که سرویس ها بعداز فروش فرمائید. با این فعالیت، می دانید در هر مرحله چه کارهایی می بایست صورت پذیرد و پیگیری مشتریان هیچ زمان فراموش نمی‌شود.
 
مدیر مراحل های کاری
درین قسمت می‌توانید تمامی جریان های کاری گروه (مثل فرایند فروش، هواخواهی یا این که پیگیری) را پیاده سازی و مدیر نمائید. این امکان سبب ساز می‌شود امور منظم، قابل پیگیری و فارغ از غلط باشند.
 
مدیر روند هر مراحل
با این خصوصیت، می‌توانید فرآیند متفاوت هر پروسه را معلوم فرمائید و مشتریان را دربین این فرایند جا به جا فرمایید. این شغل امداد می نماید تا در هر لحظه بدانید مشتری در کدام مرحله از مسیر فروش یا این که سرویس ها قراردارد.
 
تولید روز‌نگار کاری و اکران بر روی Calendar
این نصیب قابلیت و امکان تصویب جلسات، پیگیری ها و اپ های کاری را مهیا می نماید. همه حادثه ها در پوسته یک روز‌نگار (Calendar) اکران داده می گردند تا هیچ قراری از حافظه نرود و طراحی برنامه ها با جزییات بیشتر صورت پذیرد.
 
نصیب وظایف با قابلیت ارجاع وظیفه به جوارح
درین بخش می‌توانید وظایف گوناگون را تعریف‌و‌تمجید، مجال بندی و به اعضای گروه ارجاع دهید. این خصوصیت سبب ساز میشود مسئولیت ها معین، پیگیری ها آسوده و منفعت وری تیمی ارتقا پیدا نماید.
 
ارسال پیام های خود کار و زمانبندی گردیده
با این قابلیت و امکان، سیستم قادر است بر طبق وضعیت خاص، پیام های اتومات برای مشتری ارسال نماید. این پیام ها میتوانند از روش بات تلگرام، آدرس اینترنتی، پیامک یا این که واتساپ ارسال شوند تا رابطه مداوم و هوشمند با مشتری نگهداری گردد.
 
نظرسنجی از مشتری در ارتباط پروسه مشورت
پس از نقطه پايان هر فرایند مشورت کردن، سیستم هیبت نظرسنجی ارسال می نماید تا حیث مشتریان درباره چگونگی سرویس ها گردآوری گردد. این بازخوردها برای پیشرفت در عملکرد مشاورین و ارتقا رضایت مشتریان بسیار موءثر میباشد.
 
بات تلگرام برای مشاورین
مشاورین میتوانند از روش بات تلگرام، نتیجه ها مشورت ها یا این که فروش های خویش را به راحتی تصویب نمایند. این ابزار منجر صرفه جویی در طول و تصویب سریع داده ها در CRM می‌گردد.
 
قسمت کوچ و جلسات آن
این قسمت منحصر رئیس جلسات کوچ پیاده سازی شد‌ه‌است. با آن می‌توانید جلسات را طراحی برنامه، اساتید کوچ را مدیر و موقعیت گسترش هر مشتری را خیلی ریلکس پژوهش نمائید.
 
نظرسنجی در ارتباط جلسات کوچ
پس از برگزاری جلسات کوچ، سیستم به طور اتوماتیک نظرسنجی برای مشتری ارسال می نماید تا برخورد وی درباره ی محتوا و چگونگی جلسات گردآوری گردد. این داده ها به بهبود فرایند کوچینگ امداد متعددی می نماید.
 
حفاظت با سیستم LLM
قسمت امان با به کار گیری از سیستم LLM (یادگیری ماشین) به طور اتوماتیک به سوالهای مشتریان جواب می‌دهد. همینطور، در صورتیکه که سیستم قدرتمند به پاسخگویی نباشد، قابلیت اتصال به ChatGPT را داراست تا شایسته ترین جواب ممکن را ارائه دهد.
 
گزارش های متنوع و بدون نقص
گزارشات بدون نقص و دقیقی از همگی فرآیندها بر پایه ی تاریخ، تبلیغ، مشورت و لینک و پیوند بعلاوه گزارش های مقایسه ای راجع به تعداد لید، فروش و نرخ تبدیل ارائه می‌شود.
 
لیگ مشاورین
قسمت لیگ مشاورین، نوعی سیستم رقابتی در بین اعضای گروه فروش میباشد که مبنی بر همت، امتیاز و نرخ تبدیل سکو بندی میگردند. این قابلیت و امکان سبب ساز ارتقا علت و پیشرفت در عملکرد گروه مشورت کردن شما میگردد.
 
الگوریتم نصیب هوشمند
درین قسمت، یک الگوریتم هوشمند به طور اتومات همت مشاورین را چک می نماید. این الگوریتم با دقت به ستاره های دریافتی، تعداد فروش و نرخ تبدیل، سکو و امتیاز هر مشاور را معلوم می نماید تا مدیر بتواند تصمیم های ظریف تری بگیرد.