از پوسته‌های مهیا برای نرم افزار فروشگاهی به کار گیری کنیم یا این که پیاده سازی منحصربه‌فرد؟
یکی سوالهای پرتکرار استخراج‌وکارها هنگام پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی این میباشد که خوب میباشد از پوسته‌های مهیا به کارگیری نمایند یا این که پیاده سازی مخصوص توصیه دهند؟ در پاسخ می بایست بیان کنم هر مورد مزایا و معایب خاص خویش را دارا‌هستند.پوسته‌های مهیا معمولاً مورد‌ای اقتصادی‌خیس و سریع‌خیس برای استارت  طراحی اپلیکیشن در مشهد   به شمار میروند.
این پوسته‌ها از پیش پیاده سازی گردیده‌اند و تجهیزات اساس‌ای و استانداردی دارا‌هستند که می توانند نیازهای همگانی دکان‌های آنلاین را پوشش دهند. در شرایطی‌که استخراج‌وکار شما طفل میباشد و میزان دارایی محدودی دارااست، به کارگیری از پوسته مهیا قادر است با گاز شمارا وارد بازار فروش آنلاین نماید.از سوی دیگر، پیاده سازی منحصر به فرد نرم افزار فروشگاهی به شما قابلیت می دهد تا اپلیکیشنی به طور کاملً متناسب با مارک، نیازها و مخاطبان خاص خویش داشته باشید. این نوع پیاده سازی به ویژه برای استخراج‌وکارهای میانگین و تعالی که می خواهند در بازار رقابتی متمایز شوند و تجربیات کاربری اختصاصی به شخصی ارائه نمایند، شایسته ترین آیتم میباشد. ضمن این، نرم افزار مخصوص قابلیت اضافه کردن خصوصیت‌های خاص و گسترش آجل را به آسانی مهیا می‌نماید.
 
ghaleb
خصوصیت‌های کلیدی یک نرم افزار فروشگاهی پیروز
برای اینکه نرم افزار فروشگاهی شما حقیقتاً در ارتقاء فروش آنلاین تاثیرگذار باشد، می بایست به یک سری خصوصیت اساسی اعتنا نمایید:
1. جستجوی توسعه یافته: یوزرها بایستی بتوانند تولیدها را با فیلترهای ظریف بر طبق رنگ، بها، مارک و خصوصیت‌های دیگر به‌سرعت پیدا نمایند.
2. سبد خرید هوشمند: سبد خرید می بایست به راحتی قابل دسترسی باشد و فرایند پرداخت سریع و بی‌دردسر صورت پذیرد.
3. توصیه جنس مرتبط: استعمال از الگوریتم‌هایی که مبنی بر خوی خرید یوزرها، تولیدات مرتبط یا این که تکمیل کننده را سفارش میدهند، فروش را ارتقاء می دهد.
4. قابلیت و امکان امتیازدهی و نظردهی یوزرها: لحاظ یوزرها سبب ساخت متکی بودن در مشتریان تازه میگردد و در تصمیم‌گیری خرید تأثیرگذار میباشد.
این خصوصیت‌ها منجر میشوند یوزرها تجارب‌ای سرازیر و دلنشین در نرم افزار شما داشته باشند و در غایت سبب به ارتقا فروش آنلاین خواهد شد.
 
sell
نقش seo و دیجیتال مارکتینگ در ارتقاء فروش نرم افزار فروشگاهی
نرم افزار بهتر فارغ از چشم شدن، بهره‌ای ندارد!
 
یک کدام از گران قدر‌ترین معضل‌های حصول‌وکارهای آنلاین، چشم شدن فی مابین انبوه رقباست. حتی در صورتی‌که شایسته ترین نرم افزار فروشگاهی را پیاده سازی کرده باشید، فارغ از استراتژی قدرتمند برای چشم شدن، نمی‌توانید فروش قابل توجهی داشته باشید. در اینجا نقش بهینه سازی (سئو) و دیجیتال مارکتینگ پر رنگ میگردد.بهینه سازی یا این که با صرفه‌سازی موتورهای کاوش، فرایندی میباشد که امداد می‌نماید نرم افزار و محتوای شما در حاصل جستجوی گوگل و دکان‌های نرم افزار مثل Google Play یا این که کافه بازار، فراتر چشم خواهد شد. این یعنی جذب ترافیک طبیعی (ارگانیک) بیشتر و در غایت، ارتقاء فروش آنلاین.