Native Banner Ads (تبلیغات بنری شناور)
این یک پوسته رایج تبلیغات بازی گوشی میباشد.
یک بنر تبلیغاتی به نحوی قرار می‌گیرد که به لحاظ می‌رسد بخشی از جریان طبیعی بازی میباشد.
اما می بایست به نحوی با استراتژی مطلوب قرار گیرد که گیم پلی یا این که قسمت طراحی اپلیکیشن در مشهد  مهمی از بازی را مختل نکند.
معمولاً محل قرارگیری آنان در کناره های بازی میباشد.
 
برخی از مزایای تبلیغات بنری هزینه ذیل به ازای هر کلیک (برای تبلیغ کنندگان) و ساخت و ساز سهل وآسان آن ها میباشد.
البته نکته منفی که وجود داراست این میباشد که عموم اکثر وقت ها روی تبلیغات بنری کلیک نمی‌کنند، که باعث به CTR تحت می گردد.
این پوسته تبلیغاتی به آسانی نمی تواند با تبلیغات با محرک یا این که بینابینی درباره ی درآمد رقابت نماید.
به همین خیال به کارگیری ی صرفا از این سیاق تبلیغاتی توصیه نمی‌شود.
 
نمونه
اجرای سهل
استعمال بیشتر در بازی های هایپرکژوال
اشغال فضای نادر 
عدم انطباق با بازی (برخی از دید محتوایی ارتباطی را با بازی ندارند)
eCPM بسیار زیر خیس از فرمت های دیگر
Standard banner (تبلیغات بنری استاندارد)
تبلیغات بنری استاندارد به طور کامل شبیه با تبلیغات بنری Native می باشند البته با یک تفاوت.
تبلیغات Native در تلفن همراه در اندازه ها و گونه های متعدد ظواهر میگردد؛ استفاده کننده پایه می باشند و به صورت ارگانیک در قضیه مکانی که در آن ظواهر میگردند متناسب می‌باشند.
بر این شالوده، این پوسته در جایی قرار می‌گیرد که شانس کلیک روی تبلیغ را ارتقاء می‌دهد.
ولی تبلیغات بنری استاندارد در شیت، حالت و اندازه ای اثبات را دارا هستند و از حیث تجربیات کاربری نسبت به تبلیغات نیتیو ضعیف خیس می باشند.
 
نمونه
اجرای سهل و آسان
به کارگیری بیشتر در بازی های هایپرکژوال
مقرون به صرفه ترین پوسته تبلیغاتی تلفن همراه برای تبلیغ کنندگان
عدم انطباق با بازی (برخی از دید محتوایی ارتباطی را با بازی ندارند)
eCPM بسیار ذیل خیس از فرمت های دیگر
اشغال فضای بیشتر نسبت به تبلیغات نیتیو
عدم تغییر و تحول در سایز و حالت قرارگیری
Offerwalls
این پوسته تبلیغاتی مشابه تبلیغات با مشوق میباشد.
دقیقاً مانند تبلیغات ویدیویی محرک دار، انتخابی میباشد، بدین معنا که یوزرها خودشان تعیین می نمایند که به آن وارد شوند یا این که نه.
البته تفاوت آن با تبلیغات با محرک درین میباشد که دیگر شما صرفا با دیدن یک ویدئو محرک نمی گیرید بلکه با اجرا یک کار تعریف‌و‌تمجید گردیده در تبلیغ مشوق متبوع را اخذ خواهید کرد.
مثلا مخاطب بایستی یک نظرسنجی را مالامال نماید، یک مینی بازی ایفا دهد یا این که شغل های مشابهی از این قبیل.
 
Offerwalls برای بازی هایی که با خریدهای داخل طرحی درآمدزایی می نمایند، مطلوب می‌باشند.
در واقع، طبق گفته ironSource، احتمال ساخت و ساز IAP در یوزرها پیشنهادی 10 تا 14 موازی بیشتر میباشد.
در غایت، وسیع ترین مزیت Offerwalls در eCPM آن‌ها میباشد.
زمینه این میباشد که واداشتن بازیکنان برای کامل شدن عمل های آورده شده در Offerwalls طاقت فرسا وجود ندارد.
البته بازیکنانی که‌این شغل ها را به نقطه نهایی می رسانند احتمالاً برای تبلیغ‌کنندگان بسیار نفیس میباشند.
به همین استدلال، تبلیغ‌کنندگان مایلند پول بیشتری برای آنان بپردازند، که در غایت باعث به eCPM فراتر برای Offerwalls می گردد.
 
ولی این مشی تبلیغات مشکلاتی نیز داراست، ممکن میباشد بعضی از بازیکنان با Offerwall ها سرگرم نشوند.
معمولاً چرا که کامل شدن یک فعایت مرتبط با Offerwall میتواند طولانی باشد.
 
به همین برهان، برخی از کانال های تبلیغاتی (برای شناخت با کانال های تبلیغاتی داخل طرحی کلیک نمائید) از Offerwalls تحت عنوان پوسته تبلیغاتی حفاظت نمیکنند.
 
نمونه
می‌تواند نرخ eCPM بالایی داشته باشد
به تجارب کاربری زخم نمی زند چون تعامل با آن به طور کامل از روی اراده میباشد
قابلیت تعامل تحت به انگیزه وقتگیر بودن ایفا شغل ها
طاقت فرسا گیری اپل در به کارگیری از این روال تبلیغاتی
مستلزم طراحی برنامه ظریف برای انجام در نوع مشوق و دفعات اکران
پوسته های تبلیغاتی نو
پوسته های تبلیغاتی که در ابتدا به آنان پرداختیم، کاملا پوسته های تبلیغاتی بسیار دوستداشتنی و شناخته گردیده اند که سالیان سال از آنها مصرف شده و در اکثریت کانال های تبلیغاتی میباشند.
البته در‌این قسمت قصد معرفی یک‌سری پوسته های تبلیغاتی جدیدی را داریم که هنوز به اندازه ی پوسته های بالا به محبوبیت نرسیده اند، ولی شانس استعمال ی بیشتر از آنها نیز در بازی ها وجود دارااست.
همینطور قابل ذکر میباشد این پوسته های نو صرفا در بعضا از کانال ها یا این که حتی یک کانال ی تبلیغاتی یافت می گردد که به آنها در‌پی اشاره خوا هیم کرد.
 
Rewarded Interstitials (بینابینی با محرک)
تبلیغات بینابینی دارنده جایزه نوعی از تبلیغات میباشد که به بازیکنان برای تبلیغی که به صورت اتوماتیک در یک فرصت از پیش رقم خورده در زمان بازی نشان داده می شود، مانند میان سطح های، محرک ارائه میدهد.
تفاوت اساسی میان تبلیغات بینابینی با جایزه و تبلیغات با محرک در‌این میباشد که یوزرها برای مشاهده اطلاع رسانی نیازی به مشارکت در آن ندارند و تبلیغ به طور اتومات نشان داده میشود.
در ازای، آن‌ها میتوانند تعیین نمایند که از دیدن تبلیغ انصراف دهند.
پیش از اینکه تبلیغ اکران داده خواهد شد، بازیکنان پیشنهادی را برای مشاهده اطلاع رسانی یا این که رد شدن از آن میبینند.
بینابینی‌های دارنده مشوق میتوانند به عبارتی نوع مشوق‌هایی را ارائه دهند که ویدیوهای دارنده جایزه ارائه میدهند.
این ممکن میباشد مشتمل بر ارز باطن بازی، جان مازاد یا این که بسط مرحله باشد.
 
اینک این نوع تبلیغات بیشتر در بازی های موبایلی به کار گیری می‌گردد و تنها از روش کانال AdMob گوگل ارائه میشود.
 
App Open
تبلیغات App open روشی نوآورانه برای گسترش دهندگان برای درآمدزایی از برگه اکران بار گذاری بازی میباشد.
یوزرها می توانند در هر هنگامی آن‌ها‌را ببندند.
این تبلیغات طوری تهیه میشوند که هنگامی استفاده کننده اپ‌ای را گشوده می‌نماید یا این که به آن برمی‌خواهد شد اکران داده می شوند.
تبلیغات App open فرصت بار گذاری بسیار سریع تری دارا‌هستند و دارنده یک رابط مخاطب پسند می‌باشند.
 
با این اکنون، آن‌ها فعلا صرفا از روش AdMob در دسترس می باشند.