تعیین زیرکانه رنگ ها
ممکن تعیین رنگ در طراحی وب قضیه مهمی به لحاظ نرسد البته واقعیت این میباشد که تم های رنگی نقش موثری در توفیق یا این که عدم توفیق یک وبسایت اعمال   طراحی اپلیکیشن در مشهد  می نمایند.

به کار گیری از رنگ های زیاد در ساخت وب سایت فروشگاهی سبب ساز سردرگمی یوزرها میشود و برعکس استعمال از صرفا یک رنگ در طراحی وب سبب می‌گردد وبسایت شما خسته کننده و کسالت آور باشد.

راجع‌به تم ها و مخلوط های مختلفی رنگی متناسب با نوع عمل و مارک خویش پژوهش ها ما یحتاج را به کار آورید تا در غایت به شایسته ترین سود برسید.

نکته : رنگ هایی که برای دکمه های اساسی وبسایت مانند دکمه " اضافه کردن به سبد خرید" به کار گیری می‌کنید اثر بسیار چشمگیری بر نرخ تبدیل سایت خواهد گذاشت.

سفارش می‌کنیم مقاله ها مربوط به این مورد را تحقیق فرمائید:

گزینش رنگ در طراحی وب سایت

روانشناسی رنگ در ساخت سایت

4- قرار گیری مهم‌ترین داده ها در بالای تارنما
فضای بالای وبسایت و هر مال محل بسیار خیر و خوبی برای قرار دادن داده ها اصلی میباشد. داده ها مهمی که یوزرها را ترغیب به خرید کند. به کارگیری باصرفه از این دور و بر اثر بسیار متعددی در موفیقیت سایت های فروشگاهی دارااست.

فضای بالای وبسایت




خواسته از فضای بالای وب سایت نصیب منو یا این که Header وجود ندارد. برای مشخص و معلوم شدن این محیط ، هر شیت وب سایت را توسط یک خط افقی خیالی به دو نصیب معادل تقسیم فرمائید. خواسته ما در اینجا نصیب هایی از شیت میباشد که در بالای خط قرار میگیرند. این به عبارتی فضایی میباشد که بیشترین اعتنا استفاده کننده را در ثانیه های ابتدایی ورود به خویش جلب می نماید و عالی میباشد بها ، تخفیف ها و تصاویر بدیهی تولیدات و حتی یک توضیح کوتاه در‌این قسمت قرار گیرد.



5- اعتنا به مراحل خرید و پرداخت
یکی‌از کارهایی که سبب ساز به ترسیدن و فراری دادن یوزرها از یک فروشگاه اینترنتی می‌شود ، روند بغرنج پیشنهاد و خرید پایانی مال میباشد.مورد نیاز روند خرید یوزرها از آغاز تا آخر به طور کامل سنجیده شود و در کوتاهترین مسیر و معمولی ترین شیوه اعمال گیرد.

یکی‌از نکات اصلی هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی این میباشد که شیت ای که مرتبط با پذیرش آخری خرید مال میباشد تماما بی آلایش و خالی از هرگونه تبلیغ یا این که سفارش تولیدها دیگر باشد. ما یحتاج میباشد تمرکز مهم مخاطب در‌این برگه روی پذیرش پایانی خرید قرار گیرد و از افزودن هر اِلِمانی که سبب ساز حواس پرتی یوزرها در‌این مرحله خواهد شد بایستی اجتناب نمود.