Cost per action (CPA)
سبک دیگری که نرخ تبلیغات داخل طرحی را گزینش می نماید ، هزینه به ازای هر مبادرت (action) میباشد. این به پرداخت هزینه به نشر دهنده فقط وقتی اشاره داراست که کلیک به اقدامات خاصی مانند نصب، دانلود یا این که عض  ویت در خبر نامه باعث گردد. این سبک آیتم ای امن برای تبلیغ کنندگان میباشد چون آن ها صرفا بعد از تبدیل پول پرداخت   طراحی اپلیکیشن در مشهد   می نمایند.
 
می اقتدار آن را به طور پایین احتساب کرد :
 
CPA= Total Cost/ No. of Acquisitions
 
اگرچه سبک نرخ‌گذاري برای ساخت‌و‌ساز درآمد تبلیغات داخل طرحی به نیازهای تبلیغ کنندگان و ناشران بستگی داراست، ولی CPM قابل حدس ترین سبک میباشد.
 
مزیت برای نشر دهنده : ناشران با مقصود‌گیری بهتر مخاطبان میتوانند نتیجه ها امید بخش‌ای را در زمان مجال کوتاهی ارائه دهند و به یک جریان درآمد کارآمد تبدیل شوند چون میتوانند نرخ‌های بالای CPA را اخذ نمایند.
 
معایب برای منتشر کننده : CPA خطر بیشتری را برای ناشران به همدم داراست چون لازمات خاص خیس میباشند.
آن‌ها ممکن میباشد بتوانند تعداد متعددی برداشت و کلیک ساخت نمایند، ولی هیچ تضمینی نیست که استفاده کننده مبادرت متبوع را دنبال نماید.
 
مزیت برای تبلیغ کننده : CPA وقتی که یک مبادرت خاص در ذهن وجود دارااست ، یک آیتم کارایی خالص و نادر خطر ارائه می‌دهد.
 
معایب برای تبلیغ کننده : با اعتنا به اینکه چقدر خاص و قابل اندازه‌گیری میباشد ، معایب متعددی نیست ، به استثنای اینکه ممکن میباشد مقیاس‌بندی آن سخت باشد.
 
وقتی پیشنهاد میشود ، که شما یک شغل خاص دارید که می خواهید مخاطب ایفا دهد ، مانند خرید یا این که نام نویسی.
 
Cost per Install (CPI)
همان طور که از اسم آن پیداست ، این سبک بها‌گذاری از تبلیغ‌کننده می خواهد تنها وقتی که مبادرت به نصب منتهی میگردد، پولی را پرداخت نماید.
 
مزیت برای منتشر کننده : حواشی بسیار بیشتر میباشد و بازارهای رقابتی برچسب های قیمتی بهتر را می طلبند به‌این مضمون‌ که قادر است یک سبک بسیار سودآور باشد.
 
معایب برای نشر دهنده : برای ارائه نتیجه ها موردنیاز به فرصت و مهارت نیاز داراست.
کمپین ها نیاز به پژوهش ظریف و seo دائمی دارا هستند.
 
مزیت برای تبلیغ کننده : برای تبلیغ کننده ای که استفاده کننده خاص داراست، بدین مضمون‌ میباشد که شما تنها برای آن گروه از کاربرانی که حقیقتاً نرم افزار شمارا میخواهند نصب نمایند ؛ هزینه پرداخت می‌کنید.
 
معایب برای تبلیغ کننده : CPI نمی تواند به شما بگوید که آیا استفاده کننده با اپ شما سرگرم میباشد یا این که نه.
آن ها ممکن میباشد روز سپس آن را دانلود ، فعال‌سازی و حذف نمایند،
 
وقتی پیشنهاد می‌گردد که غرض شما ارتقاء تعداد نصب‌ها یا این که به‌دنبال تبلیغ و توزیع اپ‌ها میان مخاطبان کبیر میباشد.
 
صورت های متفاوت تبلیغات
صورت های گوناگون اکران تبلیغات داخل نرم افزار یا این که بازی موردی میباشد که ما پیش از این در نوشته‌ی علمی ی رویه های کسب درآمد از بازی در نصیب مرتبط با تبلیغات باطن طرحی توضیحات آن را داده ایم.
که‌این گزینه یکی از دیگر از مهم‌ترین کارداران تاثیرگذار در ارزش تبلیغات برای ناشران و تبلیغ کنندگان میباشد ؛ البته درین نصیب برای یاد آوری صرفا اسم آن‌ها را دوباره خوا هیم اظهار کرد :
 
Banner ads ( تبلیغات بنری)
Video ads ( تبلیغات ویدیویی)
Rewarded video ads (تبلیغات ویدیویی با جایزه)
Interstitial ads (تبلیغات بینابینی)
Native ads ( تبلیغات مستقر)
Playable ads (تبلیغاتی که در آن پلیر قادر است به بازی کردن بپردازد.)
Offerwall ads (تبلیغاتی که در قسمت هایی از بازی، مشوق خاصی را فقط در عوض دیدن تبلیغ به پلیر میدهد.)
البته به دنبال اذن دهید برای برخی از موردها بالا نمونه هایی را گستردن دهیم :
 
Rewarded video ads (تبلیغات ویدیویی با مشوق)
برای توضیح بیشتر اینکه چرا بایستی این پوسته تبلیغاتی را در استراتژی درآمدزایی خویش بگنجانید ، در اینجا یک نمونه خوب از Subway Surfers ، یک بازی دوستداشتنی می‌آوریم.
بعد از کامل شدن یک لول ، بازیکنان این مجال را دارا هستند که با تماشای یک تبلیغ ، سکه های مازاد حصول نمایند.
اولاً ، این تبلیغات خوب میباشد چون گیم پلی را مختل نمی نماید و در یک نقطه نهایی طبیعی ظواهر می گردد.
ثانیاً ، مزیت تماشای یک تبلیغ به وضوح تمجید گردیده‌است ؛ بازیکنان 500 سکه بیشتر از آنچکه به دست آورده‌اند اخذ می‌نمایند.
داشتن اینگونه علت واضحی شانس بازیکنان را برای تماشای یک تبلیغ ارتقا می‌دهد.