x تبلیغات
مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن در مشهد

نقش کلیدی پیاده سازی نرم افزار در آزمایش و چگونگی نرم‌افزار

 

 
نقش کلیدی پیاده سازی نرم افزار در آزمایش و چگونگی نرم‌افزار
یکی‌از موضوعات اساسی در مسیر توسعه و گسترش متاع دیجیتال، پیاده سازی نرم افزار تخصص دارد. پیاده سازی اصولی نرم افزار ضمن جلب رضایت یوزرها، نقش مهمی در مراحل آزمایش و چگونگی نرم افزار اجرا می نماید. هنگامی که پیاده سازی نرم افزار مطابق استانداردهای روز و با رعایت اصول تجربیات کاربری (UX) صورت بپذیرد، اجرا آزمایش نرم افزار با توفیق بیشتری همپا خواهد بود و کشف کردن مشکلات احتمالی بسیار بی آلایش خیس    طراحی اپلیکیشن در مشهد   می گردد.
 
او‌لین و مهم‌ترین فاکتور در ساخت‌و‌ساز و ارائه یک نرم افزار پیروز، اعتقادوباور از چگونگی کارایی آن میباشد. آزمایش نرم افزار به دسته اعمالی گفته میگردد که به طور دستی یا این که اتومات ایفا میگیرد تا ایرادات، اشتباهات و باگ ها پیش از نشر آخری اپلیکیشن کشف و اصلاح خواهد شد.
 
آزمایش نرم افزار خیر صرفا ضمانت کننده چگونگی برنامه میباشد، بلکه منجر بهبود امنیت، ارتقا رضایت یوزرها، رعایت استانداردهای دربین المللی و حتی پیشگیری از هدر رفتن منابع و هزینه ها در پروژه های گران قدر میگردد.
 
 
گونه های آزمایش نرم افزار
پیش از معرفی ابزارها، خوب میباشد با گونه های آزمایش نرم افزار آشنا شویم. آزمایش های رایج درین حوزه دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد:
 
آزمایش عملکردی (Functional Testing)
آزمایش رابط کاربری (UI Testing)
آزمایش اتومات (Automated Testing)
آزمایش امنیت (Security Testing)
آزمایش توشه و سعی (Load & Performance Testing)
آزمایش رگرسیون (Regression Testing)
آزمایش سازش (Compatibility Testing)
هر کدام از این آزمایش ها جنبه خاصی از نرم افزار را می سنجند و بسته به نوع پروژه، گزینش ابزار مطلوب می‌تواند گوناگون باشد. به همین عامل گزینش شایسته ترین ابزارهای آزمایش نرم افزار مداقه متعددی دارااست.
 
چرا ابزارهای آزمایش نرم افزار مداقه دارا هستند؟
تعیین ابزار مطلوب ضمن ارتقاء سرعت و اعتنا روند آزمایش، منجر کاهش هزینه ها و ارتقاء عملکرد مجموعه بسط میشود. ابزارهای آزمایش نرم افزار معمولا امکان هایی مثل خودکارسازی فرآیند آزمایش، گزارش دهی ظریف، امکان اجرای آزمایش روی دستگاه های متفاوت و یک پارچه سازی با دیگر ابزارهای بسط برنامه را دارا‌هستند.وجود این ابزارها به توسعه و گسترش دهندگان این قابلیت و امکان را می‌دهد تا با صرف فرصت کمتر و اعتنا فراتر، نرم افزار های با کیفیت تری به بازار ارائه دهند.
 

قسمت تگ گذاری بر روی مشتری

 

 
قسمت تگ گذاری بر روی مشتری
با این امکان می‌توانید برای هر مشتری تگ های مختلفی تعریف و تمجید فرمائید تا مدیر و جستجوی آنان ریلکس خیس خواهد شد. تگ های استاتیک به طور دستی و تگ های داینامیک مبتنی بر اخلاق و رفتار مشتری (از جمله تعداد خرید یا این که تعامل) به طور اتوماتیک تخصیص    طراحی اپلیکیشن در مشهد   داده میشوند.
 
امتیازدهی به مشتری
این قسمت به شما اذن می‌دهد به مشتریان مبتنی بر معیارهایی مثل خرید، وفاداری یا این که تعامل، امتیاز بدهید. امتیازدهی منجر میگردد بتوانید مشتریان کلیدی خودتان را عالی بشناسید و برای هر سطح از مشتری سرویس ها متفاوتی ارائه دهید.
 
جابجایی مشتری به یک جریان کاری
این قابلیت و امکان به شما یاری می نماید تا هر مشتری را وارد یک پروسه کاری مشخص و معلوم مثل فروش، پیگیری یا این که سرویس ها بعداز فروش فرمائید. با این فعالیت، می دانید در هر مرحله چه کارهایی می بایست صورت پذیرد و پیگیری مشتریان هیچ زمان فراموش نمی‌شود.
 
مدیر مراحل های کاری
درین قسمت می‌توانید تمامی جریان های کاری گروه (مثل فرایند فروش، هواخواهی یا این که پیگیری) را پیاده سازی و مدیر نمائید. این امکان سبب ساز می‌شود امور منظم، قابل پیگیری و فارغ از غلط باشند.
 
مدیر روند هر مراحل
با این خصوصیت، می‌توانید فرآیند متفاوت هر پروسه را معلوم فرمائید و مشتریان را دربین این فرایند جا به جا فرمایید. این شغل امداد می نماید تا در هر لحظه بدانید مشتری در کدام مرحله از مسیر فروش یا این که سرویس ها قراردارد.
 
تولید روز‌نگار کاری و اکران بر روی Calendar
این نصیب قابلیت و امکان تصویب جلسات، پیگیری ها و اپ های کاری را مهیا می نماید. همه حادثه ها در پوسته یک روز‌نگار (Calendar) اکران داده می گردند تا هیچ قراری از حافظه نرود و طراحی برنامه ها با جزییات بیشتر صورت پذیرد.
 
نصیب وظایف با قابلیت ارجاع وظیفه به جوارح
درین بخش می‌توانید وظایف گوناگون را تعریف‌و‌تمجید، مجال بندی و به اعضای گروه ارجاع دهید. این خصوصیت سبب ساز میشود مسئولیت ها معین، پیگیری ها آسوده و منفعت وری تیمی ارتقا پیدا نماید.
 
ارسال پیام های خود کار و زمانبندی گردیده
با این قابلیت و امکان، سیستم قادر است بر طبق وضعیت خاص، پیام های اتومات برای مشتری ارسال نماید. این پیام ها میتوانند از روش بات تلگرام، آدرس اینترنتی، پیامک یا این که واتساپ ارسال شوند تا رابطه مداوم و هوشمند با مشتری نگهداری گردد.
 
نظرسنجی از مشتری در ارتباط پروسه مشورت
پس از نقطه پايان هر فرایند مشورت کردن، سیستم هیبت نظرسنجی ارسال می نماید تا حیث مشتریان درباره چگونگی سرویس ها گردآوری گردد. این بازخوردها برای پیشرفت در عملکرد مشاورین و ارتقا رضایت مشتریان بسیار موءثر میباشد.
 
بات تلگرام برای مشاورین
مشاورین میتوانند از روش بات تلگرام، نتیجه ها مشورت ها یا این که فروش های خویش را به راحتی تصویب نمایند. این ابزار منجر صرفه جویی در طول و تصویب سریع داده ها در CRM می‌گردد.
 
قسمت کوچ و جلسات آن
این قسمت منحصر رئیس جلسات کوچ پیاده سازی شد‌ه‌است. با آن می‌توانید جلسات را طراحی برنامه، اساتید کوچ را مدیر و موقعیت گسترش هر مشتری را خیلی ریلکس پژوهش نمائید.
 
نظرسنجی در ارتباط جلسات کوچ
پس از برگزاری جلسات کوچ، سیستم به طور اتوماتیک نظرسنجی برای مشتری ارسال می نماید تا برخورد وی درباره ی محتوا و چگونگی جلسات گردآوری گردد. این داده ها به بهبود فرایند کوچینگ امداد متعددی می نماید.
 
حفاظت با سیستم LLM
قسمت امان با به کار گیری از سیستم LLM (یادگیری ماشین) به طور اتوماتیک به سوالهای مشتریان جواب می‌دهد. همینطور، در صورتیکه که سیستم قدرتمند به پاسخگویی نباشد، قابلیت اتصال به ChatGPT را داراست تا شایسته ترین جواب ممکن را ارائه دهد.
 
گزارش های متنوع و بدون نقص
گزارشات بدون نقص و دقیقی از همگی فرآیندها بر پایه ی تاریخ، تبلیغ، مشورت و لینک و پیوند بعلاوه گزارش های مقایسه ای راجع به تعداد لید، فروش و نرخ تبدیل ارائه می‌شود.
 
لیگ مشاورین
قسمت لیگ مشاورین، نوعی سیستم رقابتی در بین اعضای گروه فروش میباشد که مبنی بر همت، امتیاز و نرخ تبدیل سکو بندی میگردند. این قابلیت و امکان سبب ساز ارتقا علت و پیشرفت در عملکرد گروه مشورت کردن شما میگردد.
 
الگوریتم نصیب هوشمند
درین قسمت، یک الگوریتم هوشمند به طور اتومات همت مشاورین را چک می نماید. این الگوریتم با دقت به ستاره های دریافتی، تعداد فروش و نرخ تبدیل، سکو و امتیاز هر مشاور را معلوم می نماید تا مدیر بتواند تصمیم های ظریف تری بگیرد.
 

شایعات درآمدزایی در خواب! مگر میگردد؟

 

 
شایعات درآمدزایی در خواب! مگر میگردد؟
یکی‌از دیگر از شایسته ترین طرز‌های درآمدزایی غیرفعال ساخت و ساز تولیدات دانلودی میباشد. محصولاتی که شما دیگر هیچ دخالتی در فروش آن و وصال آن به دست مشتری ندارید و تنها کافی میباشد یک‌توشه اینترنت‌وبسایت خویش را کانفیگ کرده و پیکربندی درست را اجرا دهید. ازآن‌پس شما در خواب نازتان درآمدزایی میکنید به شرطی که بهینه سازی خیر را روی تارنما خویش   طراحی اپلیکیشن در مشهد    پیاده کرده باشید.
 
شاید زیاد شنیده باشید که با دستیابی‌وکار اینترنتی در خواب هم می توانید درآمد داشته باشید. ممکن میباشد در بالا این سخن برایتان کلیشه‌ای و غیرقابل‌یقین باشد البته حقیقت داراست. تصور کنید ساعت 2 نیمه شب درحالی‌که شما خواب می‌باشید یک نفر وارد وب سایت شما می‌گردد، تولید ها شما‌را پیشنهاد می دهد، خرید می‌نماید و هزینه را پرداخت می‌نماید و یا این که این‌که کاتالوگ تولید ها را می‌بیند و فردا با شما تماس میگیرد و از تولیدات و سرویس ها شما استعمال می‌نماید. سیستم تجارت آنلاین این چنین میباشد که اکثر امور به صورت اتوماتیک و خود کار ایفا می گردد به عنوان مثالً وقتی که شما یک فروشگاه آنلاین دارید تارنما شما محصور به فرصت وجود ندارد و 24 ساعته در دسترس کاربر میباشد و استفاده کننده هرزمانی که بخواهد به‌راحتی می تواند سبد خرید خویش را کامل شدن و درنهایت از یک درگاه اینترنتی به پرداخت هزینه بپردازد و به‌راحتی خرید خویش را ایفا دهد.
 
ممکن میباشد همگی‌ی این اتفاقات در حالی فیس دهد که شما در خواب ناز می باشید. ولی در تجارت سنتی شما توانا نخواهید بود که تولیدات خویش را در یک فروشگاه به‌شکل 24 ساعته ارائه دهید این شغل بسیار دشوار و هزینه‌بر میباشد ضمنا به‌این نکته هم بایستی اعتنا داشت که هیچ‌کس ساعت 2 آخر شب هوس خرید کردن نمی‌نماید. ولی در تجارت آنلاین مشتری هر ساعت از شبانه‌روز که باشد به‌راحتی میتواند وارد تارنما شما گردیده و محصول ها شما را تحقیق کند و آن گاه با دقت به نیاز خویش از سرویس ها وبسایت شما استعمال نماید که‌این خویش دلیلی دیگر برای راه اندازی تجارت مجازی میباشد.
 
مدام نخستین در گوگل سرچ می کنیم!
هنگامی قمیت یک چیز را بخواهید تا بازار می روید؟ معولم میباشد که خیر، روی به عبارتی کاناپه یا این که تختی که دراز کشیده‌ای گوگل را گشوده می کنی و سرچ می کنی ارزش طلا جواهرات در بازار شنبه فلان تاریخ، یا این که ممکن میباشد سوالاتی فنی درباره یک نقص‌ داشته باشی و گشوده در خیابان دنبال مهندس میگردی یا این که به رفیقت که دارای تخصص تاسیسات ساختمان میباشد زنگ میزنی؟ هیچ کدام. همگی ما او‌لین کاری که در اینگونه قوانینی اجام میدهیم گشودن گوگل و سرچ کردن میباشد. در صورتی seo سایتتان بهتر باشد شما نیز میتوانید در حاصل بلندتر گوگال به مخاطب اکران داده گردید و درآمدزایی فرمائید.
 
با دقت به شاگرد شدن وب شما توانا خواهید بود فارغ از حدس مجال و جای به‌راحتی و فقط با سرچ زدن در گوگل بها اشکال کالاها یا این که اکثری از داده ها را به‌دست آورید. قطعاً امروزه شما برای فهمیدن بها یک جاروبرقی نیاز وجود ندارد به دکان اسباب برقی بروید صرفا کافی میباشد موبایل گوشی خویش را برداشته و در مرورگر خویش عبارت “ارزش اشکال جاروبرقی” را سرچ فرمایید بعد از آن با اکثری از مغازه‌های آنلاین مواجه میشوید که بها، سبک، برند و بخش اعظمی دیگر از خصوصیت‌های مال موردنظرتان را در اختیارتان قرار می دهد و شما بعد از بررسی و ارزیابی جنس تصمیم خویش را برای خرید میگیرید.
 
این خصوصیت در دسترس بودن وب و دانش آموز شدن آن خویش دلیلی قانع‌کننده برای راه اندازی بیزنس آنلاین میباشد. امروزه بیشتراز 56 میلیون اهل ایران دارنده وب میباشند براین اساس با دقت به گران قدر بودن بازار کاربر در وب شما میتوانید محصول ها و سرویس ها خویش را به‌این یوزرها و مخاطبان ارائه فرمائید. خلال این امروزه عموم به خرید از دکان‌های آنلاین تمایل متعددی پیداکرده‌اند و این داده های عددی روزبه‌روز در هم اکنون ارتقا میباشد بدین ترتیب هر چه زودتر مغازه و یا این که اینترنت‌وبسایت اینترنتی خویش را راه اندازی فرمایید خیلی زودتر به توفیق و رویش در استخراج و کارتان میرسید.
 
فروش محصول با ارزش کف بازار و درآمدزایی بیشتر از بازار
فرض نمائید در حوزه‌ میرداماد طهران یک فروشگاه اجاره کرده‌اید در وضعیت معمولی یک‌سری صد نفر و در شایسته ترین شرایط هزاران نفر وارد فروشگاه شما می شوند. برای اجاره و محافظت فروشگاه و دستمزد کارکنان نیز می‌بایست کلی هزینه پرداخت فرمائید البته در اینترنت‌وب سایت تفاوتی نمی‌نماید که شما چقدر هزینه فرمایید، با اعتنا به‌کاری که اجرا می‌دهید و ساخت محتوایی که جاری ساختن دادید ورودی می گیرید و می توانید روزمره یک سری ده‌هزار نفر بازدیدکننده برای اینترنت‌سایتتان جذب فرمائید و خیلی عالی و با هزینه بسیارکم از بازار تولیدات خویش را بفروشید. پس برای تجارت اینترنتی نیاز به پرداخت هزینه زیاد وجود ندارد. بدین ترتیب شما میتوانید با هزینه بسیار ذیل و سرمایه نادر بیزنس آنلاین خویش را فعال‌سازی فرمائید.
 

ایجاد کرد نرم افزار اندروید با ارزش مطلوب

 

 
ایجاد کرد نرم افزار اندروید با ارزش مطلوب
بها پیاده سازی نرم افزار در کشور ایران با اعتنا به مشخصات و تجهیزات لازم و بر پایه ی معمولی یا این که غامض بودن آن، دربین چندین ده میلیون تا یک‌سری صد میلیون، متغیر میباشد. بعلاوه، هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید با اعتنا به نوع اپلیکیشنی که قصد پیاده سازی آن را دارید متعدد   طراحی اپلیکیشن در مشهد    میباشد.
مثلا، هزینه پیاده سازی و طراحی نرم افزار فروشگاهی نسبت به پیاده سازی نرم افزار آموزشی گوناگون میباشد چون از نگاه کارکرد و خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر تفاوت دارا هستند. استدلال تفاوت بها در پیاده سازی نرم افزار های اندروید این میباشد که هرمورد از آنان الگوریتم ها و استراتژی های متفاوتی برای اعمال دارا‌هستند که سبب می‌گردد از نگاه بها، با یکدیگر متعدد باشند.
 
 
بیشتر بخوانید:
مقایسه نرم افزار بدون‌پول و سفارشی
 
ارزش ایجاد کرد اشکال نرم افزار اندروید
ارزش نرم افزار فروشگاهی
هزینه تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی بسته به معمولی یا این که بغرنج بودن آن گزینش می‌شود. مثلا عواملی که در انتخاب ارزش نرم افزار فروشگاهی اثر میگذارد می‌توانیم به سیستم رئیس محتوا و لهجه اپ نویسی آن و امکاناتی که ارائه میدهد اشاره کنیم. استعلام ارزش پیاده سازی برنامه فروشگاهی از روش رابطه با کارشناسان انتخاب می‌شود.
 
هزینه نرم افزار خدماتی
پیاده سازی نرم افزار خدماتی، یکی‌از دیگر از اشکال برنامه های اندروید میباشد که با غرض ارائه سرویس ها در منطقه های متنوعی مثل زیبایی، تعمیراتی، نظافتی، ساختمانی و … طراحی میشود. بها پیاده سازی نرم افزار خدماتی با اعتنا به نوع و کاربرد آن، متغیر میباشد و از حدود 50 میلیون تومان آغاز میشود و بسته به عدم وضوح ها و قابلیت و امکان های آن، تا مبلغ های بالاترنیز ارتقاء پیدا می نماید.
 
هزینه برنامه آموزشگاهی
یک از شایسته ترین شیوه های فراگیری آنلاین، استعمال از نرم افزار های آموزشی میباشد. این نرم افزار های آموزشی به راحتی قابل نصب و استعمال می باشند و اشخاص می‌توانند در هرکجا و هر فرصت، به معمولی ترین شیوه، از عصر های آموزشی سود ببرند. بعلاوه، قابلیت ذخیره سازی پوشه های آموزشی و چت آنلاین دانشجو با مدرس به همرا ه ها قابلیت و امکان کاربردی دیگر نیز میتواند بسته به نیاز، به‌این نرم افزار ها اضافه خواهد شد.
 
نکته ای که وجود دارااست این میباشد که هزینه برنامه های آموزشی اندروید با اعتنا به تجهیزات و قابلیت و امکان های افزوده گردیده و فاکتورهای متفاوت دیگر انتخاب میگردد که برای انتخاب هزینه ظریف، موردنیاز میباشد از کارشناسان مربوطه، تعرفه ارزش اخذ خواهد شد.
 
ارزش تشکیل داد نرم افزار شرکتی
نرم افزار های شرکتی، نوع دیگری از نرم افزار های قابل پیاده سازی میباشند که در ورژن های گوناگون برای مثال اندروید وجود دارا هستند و با هدف ها مختلفی ساخته می گردند. هزینه نرم افزار شرکتی اندروید نیز با دقت به مقصود و امکان های ارائه گردیده، مختلف خواهد بود.
 
هزینه نرم افزار شبکه های مردمی
نرم افزار های شبکه‌های‌عمومی بسته به ایده کلی و تجهیزات مایحتاج، طرق طراحی متفاوتی دارا‌هستند. این نرم افزار ها دارنده مشقت قیمتی بسیار وسیع ای میباشند و نمی قدرت یک بها کلی برای آن ها در لحاظ گرفت.
 
از این رو، برای برآورد هزینه ایجاد کرد و پیاده سازی نرم افزار های شبکه های مردمی، نیاز میباشد تا با تحلیلگر پروژه در زمینه ی برآورد مخارج تقریبی مشورت کردن گردد.
 
هزینه نرم افزار های سرگرمی و بازی
از گونه های دیگر نرم افزار های اندروید خواهیم توانست به نرم افزار های مرتبط با بازی و سرگرمی اشاره کنیم. هزینه ایجاد کرد نرم افزار های سرگرمی، با دقت به ایده مهم و عدم وضوح های آن متغیر خواهد بود. بطور نمونه، نرم افزار های غامض خیس و بازی هایی با گرافیک بالا یا این که نرم‌افزار هایی با قابلیت و امکان های خاص، هزینه بسیار بالاتری نسبت به ورژن های بی آلایش خیس خواهند داشت.
 

GDD چیست؟

 

 
GDD چیست؟
یک مدرک پیاده سازی بازی، که اکثر زمان ها تحت عنوان GDD شناخته میشود، یک گواهی داخلی ظریف میباشد که جنبه‌های مختلفی از پیاده سازی و بسط یک بازی ویدیویی را پوشش میدهد. مقصود اساسی، توضیح دیده‌انداز اساسی پروژه و همینطور انتخاب دامنه و ارائه دستور کار‌هایی میباشد که مجموعه قادر است در طی پیشرفت به آن‌ها   طراحی اپلیکیشن در مشهد    مراجعه نماید.
اصلی میباشد به حافظه داشته باشید که اشخاص متعددی از حرفه‌های گوناگون ممکن میباشد به GDD مراجعه نمایند؛ از آرتیست ها و دولوپرها گرفته تا حتی قسمت های مارکتینگ.
بدین ترتیب ساخت‌و‌ساز سندی که فهم و شعور آن برای همگی آسوده باشد، حقیقتاً اساسی میباشد.
 
اما، هر بازی یک دسته پیشرفت والا ندارد؛ بعضی از عنا وین به طور کاملً به وسیله توسعه و گسترش‌دهندگان انفرادی ساخته می گردند. ولی حتی یک پیشرفت‌دهنده انفرادی نیز ممکن میباشد GDD را برای ورژن های آتی خویش نیاز داشته باشد؛ که متوجه گردد چه اتفاقاتی در پروژه و با چه الگوریتم هایی طراحی گردیده‌است.
 
معمولا مشمول چه نوع محتواهایی میباشند؟
GDDها می توانند دربرگیرنده هر نوع محتوای مربوط به بازی باشند؛ برای مثال متن، طرح‌های مفهومی، ویدیوها، منابع موسیقی، عکس‌ها و حتی مثال‌های اول یا این که دموهای در درحال حاضر فعالیت.
هیچ رسمی راجع به آنچه می توانید یا این که نمی‌توانید بگنجانید نیست، به این ترتیب روی چیزهایی تمرکز فرمایید که در حین پروسه توسعه و گسترش برای اشخاص اثرگذار و مرتبط باشند.
 
همینطور اساسی میباشد که چیزی بیش تر از جزئیات برای گروه‌های پیاده سازی و بسط اضافه نمایید. یک GDD بایستی مشتمل بر اطلاعاتی راجع‌به استفاده کننده متبوع، گیم‌پلی، شخصیت‌ها، قصه، رابط کاربری و مورد ها دیگر باشد.
 
(پس با اعتنا به توضیحات از اینجا به آنگاه ما در ارتباط با اصول تایپ کردن یک GDD سخن خوا هیم کرد؛ و بقیه سندها بازی میتوانند با همین استانداردها نوشته شوند.)
 
پوسته تایپ کردن GDD و قسمت های متفاوت آن
هیچ نحوه واحد و آیتم توافقی برای تهیه و تنظیم مدرک پیاده سازی بازی نیست؛ چون هیچ دو بازی یکسان نیستند.
هر GDD می بایست ملزومات بازی‌ای را که ارائه می دهد، برآورده نماید، براین اساس هیچ الگوی واحدی نیست که نیازهای هر بازی را برآورده نماید.
 
با این اوصاف، یکسری پیشنهاد وجود دارااست که اکثر طراحان بازی هنگام ساخت و ساز الگوی GDD در حیث میگیرند.
 
در حالی که هر پروژه گوناگون میباشد، بایستی مفاد تحت را در گواهی پیاده سازی بازی خویش نظر نمائید:
 
هدف ها کلی پروژه
شخصیت ها و نقش آنان در بازی
روایت و دنیای بازی
لول طراحی صفحه بازی، مکانیک و گیم‌پلی
اقتصاد و صورت کسب درآمد بازی
آرت استایل
بازی ها و الگورهای رفرنس
پلتفرم و مارکت مقصود
و حتی توضیحات خیلی کلی از رابط کاربری
و ولی پوسته کلی
بدیهی و مختصر بنویسید
 
هیچ کس نمی خواهد سه جمله بخواند در حالی که یک گزاره میتواند فعالیت را آحاد نماید؛ به این ترتیب داده ها را در GDD ظریف البته مختصر نگه دارید.
 
GDD بایستی قابل دسترس باشد
مهم ترین چیز این میباشد که اشخاص بتوانند آنچه را که نیاز دارا‌هستند در گواهی شما پیدا نمایند.
محتوای خویش را به خیر ساختار دهید، با قسمت‌ها و عنا وین بدیهی.
 
به کارگیری از ابزارهای بصری و نمودارها
از فلوچارت‌ها برای نشانه دادن مکانیک بازی، از کانسپت آرت برای جابجایی مدل بصری و از وایرفریم‌ها برای رسم طرح‌بندی رابط کاربری به کارگیری نمایید.
این عنصرها بصری میتوانند ایده‌ها را مؤثرتر از یک متن به تنهایی منتقل نمایند.
برای هر سیستم بازی مهم، دست‌کم یک اکران بصری را در لحاظ بگیرید. این میتواند یک فلوچارت، ماکت یا این که حتی یک طرح سریع باشد.
برای مثال، در حالتی‌که در اکنون تعریف یک سیستم ایجاد می‌باشید، یک فلوچارت که نشانه میدهد به چه شکل منابع گوناگون برای ساخت گزینه‌ها مخلوط میشوند، قادر است بسیار شهودی‌خیس از گزاره‌های متنی باشد.
به صورت شبیه، یک طرح اول از طرح‌بندی رابط کاربری بازی شما می تواند به دسته پیاده سازی شما یک نقطه استارت پر‌نور بدهد، حتی در صورتیکه طرح پایانی نباشد.
به حافظه داشته باشید، این تصاویر نیازی به پالیش و ورژن ی فوق العاده تمیزی ندارند؛ حتی نمودارهای بی آلایش نیز میتوانند شعور را به معیار قابل توجهی ارتقا دهند.
 

مدد Header Bidding

 

 
مدد Header Bidding
Header Bidding تا حد متعددی کارآمدترین طریق برای کسب و کار فضای تبلیغاتی میباشد.
 
به کار گیری از یک کانال تبلیغاتی گوشی که از پیشنهادات Header Bidding استعمال نمی نماید، به صورت ناخواسته پتانسیل درآمد اپلیکیشن شمارا کاهش میدهد. یازی به بیان کردن وجود ندارد که در کنار فناوری header bidding ، کانال می بایست تجزیه و چک ظریف header bidding را نیز ارائه دهد.
 
مقصود گذاری تبلیغات
غرض گذاری کاربر قادر است حتی شایسته ترین کمپین را ساخت و ساز یا این که ناکامی دهد.
هرچه یک تبلیغ خوب کار نماید، راندمان تبلیغ فراتر میباشد.
به همین ادله میباشد که مقصود گذاری ظریف مخاطبان برای ناشران و بسط دهندگان طرحی بسیار اصلی میباشد.
 
به همین خیال و خاطر در تعیین پلتفرم متبوع می بایست یک تحقیق بر روی مخاطبان آن نیز جاری ساختن بدهید.
 
شایسته ترین پلتفرم های فرنگی برای تبلیغات
خب ما درین نوشته‌ی‌علمی قصد نداریم با یک‌سری توضیحات کلیشه ای و غیر کاربردی زمانی را از شما بگیریم.
به همین خیال قائدتا معرفی یک لیست ۱۰ ۱۵ تایی از پلتفرم های تبلیغاتی فرنگی و ارائه ی توضیحات برای هریک که شما نتوانید از آن‌ها به کار گیری نمایید ؛ قادر است خسته کننده باشد.
این بدین عامل میباشد که بخش اعظمی از این کانال های تبلیغات باطن طرحی برای یوزرها اهل ایران مسدود میباشد و در شایسته ترین موقعیت چنانچه شما بتوانید با به کارگیری از VPN و یا این که آی پی منحصر به فرد ، فرایند تبلیغاتی خویش را در آن‌ها تهیه نمائید گشوده به اختلال پرداختی به ارزهای رایج در بین المللی و داشتن اکانت Paypal یا این که اکانت بانکی در میان المللی بر خواهید خورد.
 
البته خب مزیتی که در به کار گیری از کانال های فرنگی وجود دارااست در عدم محدودیت آن‌ها در نرم افزار ها و بازی ها است.
این عدم محدودیت به معنای این میباشد که درصورتی که از جمله بازی شما دارنده یکی موردها ممنوعیات بازی باشد ، قائدتا در پلتفرم های تبلیغاتی داخلی قابلیت تبلیغ برای آن نیست ولی در پلتفرم های در میان المللی این مسئله مختلف میباشد.
 
به همین خیال و خاطر و برای آن مجموعه از کاربرانی که محدودیت های نقل شده را ندارند ما فقط شایسته ترین کانال های تبلیغاتی را به ترتیب حق تقدم به کار گیری برای شما اسم خوا هیم پیروزی :
 
Google AdMob
 
Amazon Publisher Services
 
Unity Ads
 
SmartyAds
 
AppLovin
 
PubMatic
 
StartApp
 
InMobi
 
Flurry
 
Smaato
 
خب حتما در‌این لیست توصیه اولیه ما گوگل ادموب میباشد و به ترتیب پیشنهادات آجل آمازون و یونیتی.
و بقیه پلتفرم های تبلیغاتی معرفی گردیده فقط مبنی بر رفرنس های فرنگی میباشد و ماناتاز هیچ استحضار دقیقی را از روش ی کارایی آنان ندارد.
 

تبلیغات داخل طرحی

 

 
تبلیغات داخل طرحی
استعمال از تبلیغات داخل طرحی یکی شایسته ترین خط مش های کسب درآمد از نرم افزار میباشد. تبلیغات دیجیتال از روش اپلیکیشن های گوشی رابطه در بین تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان را به صورت چشمگیری بهبود بخشیده میباشد. این تا حد متعددی به جهت فرصت روانی‌واری میباشد که عموم صرف تلفن‌هایشان  طراحی اپلیکیشن در مشهد   می‌نمایند.
ما دستکم 90 دقیقه در روز کلام میکنیم که‌این هم اندازه 23 روز در سال است.
 
و خب هنگامی که شما از روال نرم‌افزار های مبلغی برای کسب درآمد به کارگیری نمی‌کنید به صورتیکه برای دانلود و نصب اپلیکیشن ی خویش پولی را مشخص و معلوم فرمائید؛
به نحوی بدون چاره به استعمال از مشی پرداخت های باطن طرحی می باشید.
 
تبلیغات باطن طرحی به تیم بندی ها تحت تقسیم می گردد :
تبلیغات بینابینی/مجموع شیت : این تبلیغات همان طور که از اسم آنان پیداست ما میان قسمت های ثابتی از اپلکیشن شما قرار می‌گیرند.
مانند نصیب مرتبط با منوها.
از آنجایی که‌این مفاد در واقع تجارب به کارگیری از نرم افزار شما‌را مختل نمیکنند، فارغ از مزاحمت برای استفاده کننده می‌توانند به اخذ کلیک بپردازند.
 
تبلیغات اعلان : این تبلیغات در status bar دستگاه گوشی ظواهر میشوند و به طور پاپ آپ نوتیفیکیشنی را برای یوزرها شما ارسال می نمایند.
(قابل ذکر میباشد این نوع از تبلیغات باطن طرحی محبوبیت چندانی را میان یوزرها نداشته و به نوعی مزاحمتی برای آنان ساخت و ساز می نماید.)
 
همپوشانی توسعه یافته : این نوع تبلیغات نیز از مواقعی مانند تبلیغات بینابینی به کارگیری می نماید ، ولی به جای‌اینکه تصاویر معمولی قابل کلیک باشند، تعاملی می باشند.
 
تبلیغات بنری : بنرهای تبلیغاتی نرم افزار معمولاً در ابتدا یا این که زیر برگه یافت میگردند و میتوانند تا حدودی بی تاثیر باشند چون نسبت به بقیه گونه های حواس پرتی را بیشتر می نمایند.
آنان همینطور می‌توانند یوزرها شمارا ناراضی نمایند، به این ترتیب پیش از اینکه بخواهید یکی‌از آن‌ها را در نرم افزار بیزنس خویش به کارگیری نمائید ، به برخورد یوزرها دقت ویژه ای داشته باشید.
 
هم اکنون سوالی که پیش میاید این میباشد که کدام پوسته تبلیغاتی برای شما مطلوب میباشد؟
آنچه شما می‌خواهید از روش اجرای این تبلیغات بیشتر روی آن تمرکز نمائید تعامل میباشد.
این ایده ای میباشد که اکثری از برندها در سعی برای تعریف‌و‌تمجید آن میباشند.
به لهجه معمولی ، هر چه تجارب ی کاربری خوب باشد، تعامل بالاتری دارااست.
تبلیغات شما بایستی استفاده کننده را مجذوب نماید، خیر اینکه اورا ناامید نماید.
 
تبلیغات ویدیویی : تبلیغات ویدیویی یکی از دیگر از مورد های دوستداشتنی می باشند.
چون میتوانند بسیار جالب باشند و بعضی از بالاترین CTR ها را در میان تک تک فرمت ها ارائه دهند.
eMarketer بر این اعتقاد میباشد که هزینه تبلیغات ویدیویی موبایل آمریکا تا سال 2022 به 24.81 میلیارد دلار خواهد رسید و این ارتقاء هزینه را بدین حقیقت نسبت میدهد که مجال تماشای ویدیوهای موبایل به وسیله یوزرها در اکنون ارتقاء میباشد.
 
تبلیغات ویدیویی با جایزه : همینطور میتوانید جذابیت تبلیغات ویدیویی را با جایزه دادن به یوزرها برای اتمام یک کلیپ ارتقا دهید.
کانال تبلیغاتی Unity Ads که تحت عنوان یکی پلتفرم های تبلیغات جایزه شناخته میشود ، این نحوه درآمدزایی را «گرم‌ترین استدلال درآمد» در بازار نامید.
استیناف ای که بوسیله OpenX اجرا شد همینطور نماد اعطا کرد که 77 درصد از یوزرها در شکل اخذ تخفیف از یک خرده فروش، یک تبلیغ 30 ثانیه ای را تماشا می نمایند.
 
صورت های گوناگون کسب درآمد از تبلیغات باطن طرحی :
سه نوع درآمد تبلیغاتی وجود دارااست :
 
هزینه به ازای هر هزار اکران (CPM)
هزینه به ازای هر کلیک (CPC)
هزینه هر مبادرت (CPA)
هزینه هر نصب (CPI) : هزینه نصب اپ تبلیغ گردیده
مطلوب برای تبلیغات ویدیویی ، هزینه به ازای هر بازدید (CPV)
به این ترتیب، وقتی که قصد دارید یک تبلیغ را در نرم افزار خویش بگنجانید، این سوالهای را از خویش بپرسید :
یوزرها چه گونه می‌توانند در هنگام واکنش با این تبلیغات تجارب معناداری داشته باشند؟
مخاطبان غرض چه نوع تبلیغاتی را ترجیح میدهند؟
به چه شکل این تبلیغات می‌توانند به مارک اینجانب مرتبط شوند؟
آیا این تبلیغات بیشتراز حد بد یا این که زشت خواهند بود و به صورت بالقوه بخشی از تجارب را برای یوزرها وخیم می نمایند؟
بسته به مارک شما، تبلیغ‌کنندگانی که با آن‌ها رابطه برقرار میکنید می توانند مقدار قابل توجهی از تغییر و تحول را برای میزبانی تبلیغات خویش به شما بپردازند.
طبق پژوهش ها گارتنر، تبلیغات موبایلی هر ساله به ۱۸ میلیارد دلار میرسد.
 
براین اساس عاقلانه تعیین نمائید ، تصمیم شما میتواند تفاوت متعددی در سودآوری اپلیکیشن شما ساخت و ساز نماید.
 

Zoho Creator یکی توانمندترین ابزارهای پیاده سازی نرم افزار

 

 
Zoho Creator
4
 
Zoho Creator یکی توانمندترین ابزارهای پیاده سازی نرم افزار سوای کد یا این که شاید خوب باشد بگوییم با کمترین ترازو کد میباشد. این ابزار به شما یاری می‌نماید اپلکییشن های لازم خویش را به راحتی بسازید و سعی آن را به صورت یکدست توسعه و گسترش داده و   طراحی اپلیکیشن در مشهد   ترکیب نمایید.
اصلی وجود ندارد که چه سطحی از تخصص کدنویسی دارید یا این که نیازهای کدنویسی شما چقدر غامض میباشد.
Zoho Creator همگی چیز را سریع، آسوده و ایمن می نماید.
 
این ابزار به شما امداد می‌نماید تا با ارائه چاره‌های سفارشی‌سازی‌گردیده ، حصول‌وکارتان را متحول نمایید کرده و تجهیزات سفارشی خویش را در آن درج نمائید.
با این پلتفرم میتوانید نرم افزار‌های تعدادی پلتفرمی از گزارش‌های تماس مینیمالیستی گرفته تا ERP ‌های هنگفت و غامض بسازید که کارکشته به مخلوط با فرآیندهای فعلی شما میباشند؛ بسازید.
 
در ZOHO با code editors توانمند ، visual builders ، پوسته های از پیش تشکیل‌شده و مفاد دیگر، فرایند گسترش نرم‌افزار خویش را تسریع نمائید.
افزون بر آن، میتوانید به راحتی گردش‌های کاری را در اپلیکیشن‌های خویش با تکرارها و فرایند بی آلایش تنظیمات و خود کار نمائید.
 
Knack
5
 
نرم افزار های تجاری و فروشگاهی را می‌توانید با‌گاز با Knack سوای کد بسازید و به یوزرها گوناگون سرویس ها رسانی نمایید.
این پلتفرم ابزارهای بی آلایش ای با امکان های بسیار بالا به شما میدهد که به شما یاری می نماید تک تک داده های خویش را به یک مقر داده آنلاین حاذق تبدیل نمائید.
 
Knack یک رابط کاربری منظم و بی آلایش در مشت شما قرار میدهد که فارغ از نیاز به تایپ کردن یک خط کد، بسط نرم افزار شمارا بسیار راحت می نماید.
افزون بر آن، آن ها خصوصیت‌های قدرتمندی را برای امداد به شما در ایجاد کرد نرم افزار‌های توانمند و سفارشی کردن آن‌ها ارائه می‌نمایند، مانند اضافه کردن کارتن ها ، استایل ها ، پوسته ها و …
میتوانید یک رابط کاربری سفارشی برای مشاهده داده‌های خویش و به‌روزرسانی آن ها ساخت نمائید.
شما درین ابزار شاهد اجزایی مانند هیبت‌ها، فیلد کاوش، نقشه‌ها، گزارش‌ها، روزنگار‌ها ، سیستم های ورود به سیستم ، فیچرهای فروشگاهی و … را مشاهده خواهید کرد.
 
برای آغاز عمل با این ابزار، ده‌ها پوسته خوشگل و آبجکت از پیش تشکیل شده برای یوزرها خویش میتوانید به کارگیری نمائید.
 
قابل ذکر میباشد این ابزار ، توسعه و گسترش ی نرم‌افزار نویسی از روش کد نویسی را هم نیز در چنگ شما قرار میدهد.
به اینصورتکه می‌توانید از جاوا اسکریپت برای توسعه و سفارشی کردن رابط اپلیکیشن و CSS برای در دست گرفتن ظواهر و حس اپ به کار گیری نمایید.
 
 
Bubble
6
 
Bubble به شما قابلیت می‌دهد اپ های تعاملی و چندین کاربره برای مرورگرهای اینترنت دسکتاپ و گوشی ساخت‌و‌ساز نمائید.
مثلا مجموع خصوصیت هایی که برای ساختن سایتی مانند چهره بوک یا این که Airbnb نیاز دارید را میتوانید با این ابزار تجارب نمایید.
این ابزار ، کنترلرهای بسیار خیر را نیز برای رئیس نرم افزار های زیر اینترنت میدهد و شما می‌توانید ریز جزئیات آن در هر نوع کاربری را مدیر نمائید.
از مهم‌ترین خصوصیت این ابزار پیاده سازی نرم افزار سوای کد در‌این میباشد که هیچ محدودیت مشقت برای تعداد یوزرها، وسعت ترافیک یا این که ذخیره سازی اطلاعات نیست.
 
Mendix
7
 
یکی‌از دیگر از ابزارهای پیاده سازی نرم افزار سوای کد Mendix است که تجهیزات جامع و فوق العاده ای را مانند بقیه ابزارها در مشت شما قرار میدهد.
 
این یک پلتفرم با فارغ از کد خیر ولی با دست‌کم واحد سنجش کدنویسی میباشد که هر کسی می تواند با ارائه اپ‌های کیفیت عالی سوای عدم وضوح های کدنویسی، از آن برای بهبود بیزنس خویش استعمال نماید.
شما با به کار گیری از این پلتفرم میتوانید نرم افزار هایی را در مجموعه بندی های خدماتی مانند : تعمیراتی ، حالت یابی ، تراکنشی ، آموزشی ، ردیابی و حتی‌د‌ر مجموعه های بغرنج تری مانند هوش تصنعی ساخت و ساز فرمایید.
 

2- تحریم ها : متاسفانه کشور‌ایران و یوزرها اهل ایران

 

 
مراجعه‌کنید.)
 
2- تحریم ها :
متاسفانه کشور‌ایران و یوزرها اهل ایران در لیست سیاه گوگل پلی و نرم‌افزار استور قرار دارا‌هستند و بسیار ضوابط مشقت بار گیرانه ای برای محصور کردن یوزرها اهل ایران وجود دارااست به گونه ای که    شما به هیچ عنوان نتوانید باطن این دو مارکت نرم افزار یا این که بازی ای را تکثیر دهید. (ولی این روایت با واحد مارکتینگ   طراحی اپلیکیشن در مشهد    ماناتاز گوناگون میباشد.)
ما در نوشته ی علمی ی تشکیل داد حساب دولوپری گوگل پلی ترفندهایی را ارائه دادیم که با استعمال از آنان بتوانید تحریم ها را به دور زده و برنامه یا این که بازی خویش را درون گوگل منتشر فرمائید ولی هیچ ترفندی برای برنامه استور کارساز نبوده و اپل الگوریتم هایی را برای تحریم یوزرها اهل ایران در لحاظ گرفته میباشد که به هیچ عنوان قابلیت به دور زدن آن ها نیست.
با این اکانت حتی گوگل پلی نیز در شرایطی که به طوری متوجه خواهد شد که نرم افزار یا این که بازی شما اهل ایران میباشد حساب شما‌را بسته و آن را از دسترس بیرون خواهد کرد.
به همین انگیزه این ادله دوم برای به کارگیری از مارکت های جایگذین است.
 
3- رقابت کمتر :
همان طور که مشخص و معلوم میباشد قائدتا مارکت های جایگذین از نگاه محبوبیت و تعداد یوزرها در مرتبه ی
تحت تری نسبت به گوگل پلی و نرم افزار استور قرار دارا هستند و این دستور منجر می‌شود که رقابت در‌این مارکت ها
نیز سهل خیس باشد و شما خوب بتوانید جايگاه های رفیعتر را جذب نمائید.
 
4- مخارج باصرفه خیس :
قائدتا وقتیکه رقابت در یک مارکتی کمتر باشد هزینه ها نیز در آنها به صرفه خیس میباشد.
مثلا شما برای تشکیل داد حساب دولوپری در گوگل پلی یا این که برنامه استور نیز بایستی هزینه ای را
پرداخت نمایید و در واقع تکثیر نرم افزار یا این که بازی در‌این مارکت ها نیز مشتمل بر هزینه میباشد.
و صد در صد این هزینه در مقابل مخارج تبلیغات در‌این دو مارکت برای اکران دادن نرم افزار یا این که بازی
شما در ابتدا نتیجه ها بسیار ناچیز بوده زیرا هزینه ی تبلیغات به شدت بالا میباشد.
ولی در مارکت های جایگذین بعضی مخارج نشر مجانی میباشد و هزینه ی تبلیغات نیز در مقایسه با
دو مارکت اساسی بسیار زیر خیس میباشد.
 

Cost per action (CPA)

 

 
 
 
Cost per action (CPA)
سبک دیگری که نرخ تبلیغات داخل طرحی را گزینش می نماید ، هزینه به ازای هر مبادرت (action) میباشد. این به پرداخت هزینه به نشر دهنده فقط وقتی اشاره داراست که کلیک به اقدامات خاصی مانند نصب، دانلود یا این که عض  ویت در خبر نامه باعث گردد. این سبک آیتم ای امن برای تبلیغ کنندگان میباشد چون آن ها صرفا بعد از تبدیل پول پرداخت   طراحی اپلیکیشن در مشهد   می نمایند.
 
می اقتدار آن را به طور پایین احتساب کرد :
 
CPA= Total Cost/ No. of Acquisitions
 
اگرچه سبک نرخ‌گذاري برای ساخت‌و‌ساز درآمد تبلیغات داخل طرحی به نیازهای تبلیغ کنندگان و ناشران بستگی داراست، ولی CPM قابل حدس ترین سبک میباشد.
 
مزیت برای نشر دهنده : ناشران با مقصود‌گیری بهتر مخاطبان میتوانند نتیجه ها امید بخش‌ای را در زمان مجال کوتاهی ارائه دهند و به یک جریان درآمد کارآمد تبدیل شوند چون میتوانند نرخ‌های بالای CPA را اخذ نمایند.
 
معایب برای منتشر کننده : CPA خطر بیشتری را برای ناشران به همدم داراست چون لازمات خاص خیس میباشند.
آن‌ها ممکن میباشد بتوانند تعداد متعددی برداشت و کلیک ساخت نمایند، ولی هیچ تضمینی نیست که استفاده کننده مبادرت متبوع را دنبال نماید.
 
مزیت برای تبلیغ کننده : CPA وقتی که یک مبادرت خاص در ذهن وجود دارااست ، یک آیتم کارایی خالص و نادر خطر ارائه می‌دهد.
 
معایب برای تبلیغ کننده : با اعتنا به اینکه چقدر خاص و قابل اندازه‌گیری میباشد ، معایب متعددی نیست ، به استثنای اینکه ممکن میباشد مقیاس‌بندی آن سخت باشد.
 
وقتی پیشنهاد میشود ، که شما یک شغل خاص دارید که می خواهید مخاطب ایفا دهد ، مانند خرید یا این که نام نویسی.
 
Cost per Install (CPI)
همان طور که از اسم آن پیداست ، این سبک بها‌گذاری از تبلیغ‌کننده می خواهد تنها وقتی که مبادرت به نصب منتهی میگردد، پولی را پرداخت نماید.
 
مزیت برای منتشر کننده : حواشی بسیار بیشتر میباشد و بازارهای رقابتی برچسب های قیمتی بهتر را می طلبند به‌این مضمون‌ که قادر است یک سبک بسیار سودآور باشد.
 
معایب برای نشر دهنده : برای ارائه نتیجه ها موردنیاز به فرصت و مهارت نیاز داراست.
کمپین ها نیاز به پژوهش ظریف و seo دائمی دارا هستند.
 
مزیت برای تبلیغ کننده : برای تبلیغ کننده ای که استفاده کننده خاص داراست، بدین مضمون‌ میباشد که شما تنها برای آن گروه از کاربرانی که حقیقتاً نرم افزار شمارا میخواهند نصب نمایند ؛ هزینه پرداخت می‌کنید.
 
معایب برای تبلیغ کننده : CPI نمی تواند به شما بگوید که آیا استفاده کننده با اپ شما سرگرم میباشد یا این که نه.
آن ها ممکن میباشد روز سپس آن را دانلود ، فعال‌سازی و حذف نمایند،
 
وقتی پیشنهاد می‌گردد که غرض شما ارتقاء تعداد نصب‌ها یا این که به‌دنبال تبلیغ و توزیع اپ‌ها میان مخاطبان کبیر میباشد.
 
صورت های متفاوت تبلیغات
صورت های گوناگون اکران تبلیغات داخل نرم افزار یا این که بازی موردی میباشد که ما پیش از این در نوشته‌ی علمی ی رویه های کسب درآمد از بازی در نصیب مرتبط با تبلیغات باطن طرحی توضیحات آن را داده ایم.
که‌این گزینه یکی از دیگر از مهم‌ترین کارداران تاثیرگذار در ارزش تبلیغات برای ناشران و تبلیغ کنندگان میباشد ؛ البته درین نصیب برای یاد آوری صرفا اسم آن‌ها را دوباره خوا هیم اظهار کرد :
 
Banner ads ( تبلیغات بنری)
Video ads ( تبلیغات ویدیویی)
Rewarded video ads (تبلیغات ویدیویی با جایزه)
Interstitial ads (تبلیغات بینابینی)
Native ads ( تبلیغات مستقر)
Playable ads (تبلیغاتی که در آن پلیر قادر است به بازی کردن بپردازد.)
Offerwall ads (تبلیغاتی که در قسمت هایی از بازی، مشوق خاصی را فقط در عوض دیدن تبلیغ به پلیر میدهد.)
البته به دنبال اذن دهید برای برخی از موردها بالا نمونه هایی را گستردن دهیم :
 
Rewarded video ads (تبلیغات ویدیویی با مشوق)
برای توضیح بیشتر اینکه چرا بایستی این پوسته تبلیغاتی را در استراتژی درآمدزایی خویش بگنجانید ، در اینجا یک نمونه خوب از Subway Surfers ، یک بازی دوستداشتنی می‌آوریم.
بعد از کامل شدن یک لول ، بازیکنان این مجال را دارا هستند که با تماشای یک تبلیغ ، سکه های مازاد حصول نمایند.
اولاً ، این تبلیغات خوب میباشد چون گیم پلی را مختل نمی نماید و در یک نقطه نهایی طبیعی ظواهر می گردد.
ثانیاً ، مزیت تماشای یک تبلیغ به وضوح تمجید گردیده‌است ؛ بازیکنان 500 سکه بیشتر از آنچکه به دست آورده‌اند اخذ می‌نمایند.
داشتن اینگونه علت واضحی شانس بازیکنان را برای تماشای یک تبلیغ ارتقا می‌دهد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد