تعریفوتمجید و فلسفه بهبود همیشگی فرایندها
تعریفوتمجید و فلسفه بهبود همیشگی فرایندها
بهبود دائمی فرایندها (CPI) رویکردی مدیریتی میباشد که بهمکان تمرکز بر تغییرات ناگهانی و بزرگ، بر تغییرات خرد، پیوسته و قابل اندازهگیری تأکید دارااست. فلسفه مهم CPI بر محور این اعتقادوباور میباشد که هیچ فرآیندی بی نقص وجود ندارد و مدام فرصتی برای بهبود طراحی اپلیکیشن در مشهد وجود دارااست.
این خط مش برخلاف بازمهندسی فرآیندها (BPR) که در پی تغییرات بنیادی میباشد، در ادامه اصلاحات تدریجی و سوای ساخت و ساز مشکل در عملهای روان میباشد. در سازمانهایی که از BPM سود می برند، CPI بهتیتر قدم آخری برای مراقبت پویایی و چابکی فرآیندها شناخته میگردد.
تمرکز بر تغییرات خرد البته همیشگی
شرکت کردن همگی نیروی کار در پروسه بهبود
توکل بر داده و شواهد آماری برای تصمیمگیری
تلفیق با فناوری و ابزارهای تحلیلی برای پایش سعی
رابطه CPI با رئیس پروسه استحصالوکار (BPM)
رئیس مراحل استحصالوکار (BPM) چارچوبی جامع برای پیاده سازی، انجام، پایش و باصرفهسازی فرآیندهای سازمانی میباشد. CPI در واقع واپسین رینگ از چرخه قدمت روند (BPM Lifecycle) به شمار میرود و ضمانت مینماید که فرآیندها بعد از جاری ساختن، بهشکل مداوم بهبود پیدا نمایند.
به ذکر دیگر، BPM ساختار و ابزار را آماده مینماید و CPI موتور پاداش این سیستم میباشد که سازمان را در مسیر رویش و باصرفهسازی همیشگی نگه می دارد.
رابطه BPM و بهبود همیشگی فرآیندها
BPM مسیر فرایند را مشخص و معلوم مینماید؛ CPI آن را عالی میسازد.
BPM ابزار اندازهگیری ارائه میدهد؛ CPI از آن برای تصمیمگیری به کارگیری مینماید.
BPM چرخهای تکرارشونده دارااست که CPI هسته پویایی آن میباشد.
ابزارهای کلیدی در بهبود دائمی فرایندها
برای پیادهسازی چیره بهبود همیشگی فرآیندها، سازمانها از تیمای از طریقها و ابزارهای مدیریتی و تحلیلی به کار گیری مینمایند. در پی به مهم ترین آنها اشاره میکنیم:
۱. چرخه دمینگ (PDCA)
چرخه Plan – Do – Check – Act یکی دیرینترین و مؤثرترین ابزارهای بهبود همیشگی میباشد. این سبک با پیاده سازی مرحلهای به سازمانها یاری مینماید تا تغییرات را بهشکل در دست گرفتنگردیده اعمال نمایند.
فاکتورهای اساسی در بهینه سازی داخلی یا این که on page سئو
فاکتورهای اساسی در بهینه سازی داخلی یا این که on page سئو
فاکتورها و کارداران مختلفی در seo داخلی تاثیرگذار می باشند که با سئو آن ها میتوان جايگاه وب سایت را در نتیجه ها کاوش بهبود اعطا کرد. در پی به نظارت این فاکتورها میپردازیم. محتوای با کیفیت و مرتبط یک کدام از مطرح ترین فاکتورهای بهینه سازی داخلی میباشد. در واقع محتوایی که بتواند داده ها اثرگذار، ظریف و مخصوص ارائه دهد، سبب ساز ارتقا مجال ماندگاری یوزرها در وبسایت و کاهش نرخ پریدن طراحی اپلیکیشن در مشهد میشود.
همینطور محتوای بی نیاز و آموزنده شانس اشتراک گذاری و اخذ بک لینک و پیوند های طبیعی را نیز ارتقاء میدهد.
ساختوساز محتوا می بایست با اعتنا به نیاز یوزرها و سوال های آنان پیاده سازی گردد. به کار گیری از تیترها و پایین تیتر های مطلوب، جمله بندی استاندارد و ارائه نمونه های کاربردی منجر میشود محتوای وبسایت خوانا و کاربرپسند باشد. همینطور رعایت نکات نگارشی و استعمال درست از فونت ها و رنگ ها تجربیات کاربری را بهبود میبخشد.
در کنار چگونگی محتوا، به کارگیری از لغات کلیدی مرتبط به طور طبیعی در متن عنایت دارااست. عبارات کلیدی می بایست در تیترها، متن اساسی، متا تگ ها و URL به صورت مدبرانه قرار بگیرند تا موتورهای کاوش قضیه ورقه را به خیر و خوبی فهم و شعور نمایند. بهدنبال به تحقیق مهمترین فاکتورهای بهینه سازی داخلی برای داشتن یک محتوای با صرفه میپردازیم.
چگالی لغت ها کلیدی
چگالی لغت ها کلیدی نسبت تعداد دفعات تکرار یک واژه و کلمه کلیدی به تعداد تک تک کلمه ها محتوا میباشد. به کار گیری باصرفه و طبیعی از عبارات کلیدی معمولا سبب ساز می گردد موتورهای کاوش محتوای برگه را عالی شناسایی نمایند. بعضی از اشخاص تصور می نمایند هرچقدر از لغات کلیدی بیشتر به کار گیری نمایند، شانس بیشتری برای مرتبه تصاحب کردن در موتورهای کاوش دارااست در حالی کهاین قضیه در اکثری از مفاد فیض عکس میدهد.
پیشنهاد میشود مطلقا چگالی لغت ها کلیدی دربین یک تا سه درصد باشد و از تکرار بیشتراز حد آن پرهیز خواهد شد.
seo ساختار وبسایت
ساختار تارنما می بایست بی آلایش، منظم بوده و برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل شعور باشد. به کار گیری از گروه بندی ها و منوهای منطقی، ساخت صفحه های فرعی مرتبط و سلسله مراتب مطلوب صفحه ها، به موتورهای کاوش امداد می نماید تا رابطه میان صفحه های را عالی فهم و شعور نمایند و ایندکس صفحه ها نیز سریع خیس صورت پذیرد.
بیشتر بخوانید:
چرا وب سایت اینجانب ایندکس نمیشود؟
seo url صفحه ها
برهان تاثیرگذار دیگر، سئو نشانی صفحه های میباشد. URL صفحه های بایستی کوتاه، بدیهی و مشتمل بر لغات کلیدی مرتبط باشند. دقت نمائید که به کارگیری از کاراکترهای غیر ضروری و وقت گیر کردن URL سبب ساز کاهش جذابیت آن برای یوزرها و موتورهای کاوش می گردد. URL مطلوب خیر فقط seo را تقویت می نماید بلکه قابلیت و امکان به اشتراک گذاری پیوند را نیز ارتقا میدهد.
به کارگیری از احراز نام و نشان چندعاملی (MFA)
به کارگیری از احراز نام و نشان چندعاملی (MFA)
یکیاز دیگر از طریقهای مؤثر برای خودداری از حمله ها سایبری و تقویت امنیت نرم افزار، به کارگیری از احراز نام و نشان چندعاملی میباشد. این سیستم، برای پذیرش نامونشان مخاطب نیاز به یک سری مرحله متعدد دارااست که از آن گزاره میاقتدار به کدهای ارسالگردیده به تلفن همراه یا این که پست الکترونیک طراحی اپلیکیشن در مشهد اشاره نمود.
به کار گیری از احراز نام و نشان چندعاملی
مزایای MFA:
• ارتقا امنیت: حتی در صورتیکه یک هکر بتواند سر عبور استفاده کننده را بدست آورد، هنوز نیاز به پذیرش نامونشان دوم داراست.
• رویا رویی با حمله ها phishing: MFA امداد مینماید تا هکرها نتوانند با به کارگیری از طریقهای فیشینگ به اکانت کاربری دسترسی پیدا نمایند.
• پیشگیری از تهاجم ها brute force: حمله ها brute force وقتی واقعه میفتند که مهاجم کارایی مینماید سر عبور را پیش گویی بزند. با به کار گیری از MFA، حتیدر شکل کارایی برای ورود گوناگون، دسترسی به اکانت نا ممکن میگردد.
پیشگیری از حمله ها brute force
بهروزرسانی منظم نرم افزارها و پچ کردن جراحت پذیریها
یکی مهمترین شیوهها برای تقویت امنیت نرم افزار، بهروزرسانی منظم قابل انعطافافزارها و پچ کردن جراحتپذیریها میباشد. هر نرم افزار ممکن میباشد دارنده اختلالهای امنیتی باشد که به گذر زمان فرصت کشف شوند. برای دوری از هجوم ها سایبری، می بایست به محض شناسایی اینگونه جراحتپذیریهایی، اقدامات موردنیاز برای رفع آنانرا ایفا دهید.
بهروزرسانی منظم
پچ کردن زخمپذیریها:
• رئیس ورژنها: قطعاً اعتقادوباور نتایج فرمایید که از واپسین ورژنهای فریمورکها، کتابخانهها و بقیه ابزارها استعمال می کنید.
• پچ امنیتی: زمانی که یک جراحتپذیری شناسایی میگردد، می بایست بلافاصلهً مبادرت به پچ آن کرده و ورژن بهروز را منتشر فرمائید.
بهروزرسانیهای منظم نرم افزار خیرفقط امنیت آن را نگهداری مینماید بلکه مخاطرات ناشی از حمله ها سایبری را کاهش میدهد.
به کارگیری از فایروالها و سیستمهای تشخیص نفوذ (IDS)
استعمال از فایروالها و سیستمهای تشخیص نفوذ (IDS) یکیاز دیگر از اقداماتی میباشد که بهویژه در مراقبت از نرم افزارهای آنلاین بسیار مؤثر میباشد. این سیستمها میتوانند ترافیک مشکوک را شناسایی کرده و از ورود حمله ها سایبری به سیستم شما پرهیز نمایند.
مزایای فایروالها و IDS:
• غربال کردن ترافیک: فایروالها میتوانند درخواستهای غیرمجاز را غربال نمایند و صرفا به درخواستهای دارای اعتبار اذن ورود دهند.
• شناسایی هجوم ها: سیستمهای IDS بهطور مداوم عملهای مشکوک را تحقیق مینمایند و در شکل شناسایی یک انذار، هشدار می دهند.
• رویا رویی با هجوم ها DDos: فایروالها میتوانند در قبال هجوم ها Distributed Denial of Service (DDoS) مقاومت نمایند.
با به کارگیری از این ابزارها، میتوانید امنیت نرم افزار خویش را تقویت فرمایید و جلوی بخش اعظمی از تهاجم ها سایبری را بگیرید.
نقش کلیدی پیاده سازی نرم افزار در آزمایش و چگونگی نرمافزار
نقش کلیدی پیاده سازی نرم افزار در آزمایش و چگونگی نرمافزار
یکیاز موضوعات اساسی در مسیر توسعه و گسترش متاع دیجیتال، پیاده سازی نرم افزار تخصص دارد. پیاده سازی اصولی نرم افزار ضمن جلب رضایت یوزرها، نقش مهمی در مراحل آزمایش و چگونگی نرم افزار اجرا می نماید. هنگامی که پیاده سازی نرم افزار مطابق استانداردهای روز و با رعایت اصول تجربیات کاربری (UX) صورت بپذیرد، اجرا آزمایش نرم افزار با توفیق بیشتری همپا خواهد بود و کشف کردن مشکلات احتمالی بسیار بی آلایش خیس طراحی اپلیکیشن در مشهد می گردد.
اولین و مهمترین فاکتور در ساختوساز و ارائه یک نرم افزار پیروز، اعتقادوباور از چگونگی کارایی آن میباشد. آزمایش نرم افزار به دسته اعمالی گفته میگردد که به طور دستی یا این که اتومات ایفا میگیرد تا ایرادات، اشتباهات و باگ ها پیش از نشر آخری اپلیکیشن کشف و اصلاح خواهد شد.
آزمایش نرم افزار خیر صرفا ضمانت کننده چگونگی برنامه میباشد، بلکه منجر بهبود امنیت، ارتقا رضایت یوزرها، رعایت استانداردهای دربین المللی و حتی پیشگیری از هدر رفتن منابع و هزینه ها در پروژه های گران قدر میگردد.
گونه های آزمایش نرم افزار
پیش از معرفی ابزارها، خوب میباشد با گونه های آزمایش نرم افزار آشنا شویم. آزمایش های رایج درین حوزه دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد:
آزمایش عملکردی (Functional Testing)
آزمایش رابط کاربری (UI Testing)
آزمایش اتومات (Automated Testing)
آزمایش امنیت (Security Testing)
آزمایش توشه و سعی (Load & Performance Testing)
آزمایش رگرسیون (Regression Testing)
آزمایش سازش (Compatibility Testing)
هر کدام از این آزمایش ها جنبه خاصی از نرم افزار را می سنجند و بسته به نوع پروژه، گزینش ابزار مطلوب میتواند گوناگون باشد. به همین عامل گزینش شایسته ترین ابزارهای آزمایش نرم افزار مداقه متعددی دارااست.
چرا ابزارهای آزمایش نرم افزار مداقه دارا هستند؟
تعیین ابزار مطلوب ضمن ارتقاء سرعت و اعتنا روند آزمایش، منجر کاهش هزینه ها و ارتقاء عملکرد مجموعه بسط میشود. ابزارهای آزمایش نرم افزار معمولا امکان هایی مثل خودکارسازی فرآیند آزمایش، گزارش دهی ظریف، امکان اجرای آزمایش روی دستگاه های متفاوت و یک پارچه سازی با دیگر ابزارهای بسط برنامه را داراهستند.وجود این ابزارها به توسعه و گسترش دهندگان این قابلیت و امکان را میدهد تا با صرف فرصت کمتر و اعتنا فراتر، نرم افزار های با کیفیت تری به بازار ارائه دهند.
قسمت تگ گذاری بر روی مشتری
قسمت تگ گذاری بر روی مشتری
با این امکان میتوانید برای هر مشتری تگ های مختلفی تعریف و تمجید فرمائید تا مدیر و جستجوی آنان ریلکس خیس خواهد شد. تگ های استاتیک به طور دستی و تگ های داینامیک مبتنی بر اخلاق و رفتار مشتری (از جمله تعداد خرید یا این که تعامل) به طور اتوماتیک تخصیص طراحی اپلیکیشن در مشهد داده میشوند.
امتیازدهی به مشتری
این قسمت به شما اذن میدهد به مشتریان مبتنی بر معیارهایی مثل خرید، وفاداری یا این که تعامل، امتیاز بدهید. امتیازدهی منجر میگردد بتوانید مشتریان کلیدی خودتان را عالی بشناسید و برای هر سطح از مشتری سرویس ها متفاوتی ارائه دهید.
جابجایی مشتری به یک جریان کاری
این قابلیت و امکان به شما یاری می نماید تا هر مشتری را وارد یک پروسه کاری مشخص و معلوم مثل فروش، پیگیری یا این که سرویس ها بعداز فروش فرمائید. با این فعالیت، می دانید در هر مرحله چه کارهایی می بایست صورت پذیرد و پیگیری مشتریان هیچ زمان فراموش نمیشود.
مدیر مراحل های کاری
درین قسمت میتوانید تمامی جریان های کاری گروه (مثل فرایند فروش، هواخواهی یا این که پیگیری) را پیاده سازی و مدیر نمائید. این امکان سبب ساز میشود امور منظم، قابل پیگیری و فارغ از غلط باشند.
مدیر روند هر مراحل
با این خصوصیت، میتوانید فرآیند متفاوت هر پروسه را معلوم فرمائید و مشتریان را دربین این فرایند جا به جا فرمایید. این شغل امداد می نماید تا در هر لحظه بدانید مشتری در کدام مرحله از مسیر فروش یا این که سرویس ها قراردارد.
تولید روزنگار کاری و اکران بر روی Calendar
این نصیب قابلیت و امکان تصویب جلسات، پیگیری ها و اپ های کاری را مهیا می نماید. همه حادثه ها در پوسته یک روزنگار (Calendar) اکران داده می گردند تا هیچ قراری از حافظه نرود و طراحی برنامه ها با جزییات بیشتر صورت پذیرد.
نصیب وظایف با قابلیت ارجاع وظیفه به جوارح
درین بخش میتوانید وظایف گوناگون را تعریفوتمجید، مجال بندی و به اعضای گروه ارجاع دهید. این خصوصیت سبب ساز میشود مسئولیت ها معین، پیگیری ها آسوده و منفعت وری تیمی ارتقا پیدا نماید.
ارسال پیام های خود کار و زمانبندی گردیده
با این قابلیت و امکان، سیستم قادر است بر طبق وضعیت خاص، پیام های اتومات برای مشتری ارسال نماید. این پیام ها میتوانند از روش بات تلگرام، آدرس اینترنتی، پیامک یا این که واتساپ ارسال شوند تا رابطه مداوم و هوشمند با مشتری نگهداری گردد.
نظرسنجی از مشتری در ارتباط پروسه مشورت
پس از نقطه پايان هر فرایند مشورت کردن، سیستم هیبت نظرسنجی ارسال می نماید تا حیث مشتریان درباره چگونگی سرویس ها گردآوری گردد. این بازخوردها برای پیشرفت در عملکرد مشاورین و ارتقا رضایت مشتریان بسیار موءثر میباشد.
بات تلگرام برای مشاورین
مشاورین میتوانند از روش بات تلگرام، نتیجه ها مشورت ها یا این که فروش های خویش را به راحتی تصویب نمایند. این ابزار منجر صرفه جویی در طول و تصویب سریع داده ها در CRM میگردد.
قسمت کوچ و جلسات آن
این قسمت منحصر رئیس جلسات کوچ پیاده سازی شدهاست. با آن میتوانید جلسات را طراحی برنامه، اساتید کوچ را مدیر و موقعیت گسترش هر مشتری را خیلی ریلکس پژوهش نمائید.
نظرسنجی در ارتباط جلسات کوچ
پس از برگزاری جلسات کوچ، سیستم به طور اتوماتیک نظرسنجی برای مشتری ارسال می نماید تا برخورد وی درباره ی محتوا و چگونگی جلسات گردآوری گردد. این داده ها به بهبود فرایند کوچینگ امداد متعددی می نماید.
حفاظت با سیستم LLM
قسمت امان با به کار گیری از سیستم LLM (یادگیری ماشین) به طور اتوماتیک به سوالهای مشتریان جواب میدهد. همینطور، در صورتیکه که سیستم قدرتمند به پاسخگویی نباشد، قابلیت اتصال به ChatGPT را داراست تا شایسته ترین جواب ممکن را ارائه دهد.
گزارش های متنوع و بدون نقص
گزارشات بدون نقص و دقیقی از همگی فرآیندها بر پایه ی تاریخ، تبلیغ، مشورت و لینک و پیوند بعلاوه گزارش های مقایسه ای راجع به تعداد لید، فروش و نرخ تبدیل ارائه میشود.
لیگ مشاورین
قسمت لیگ مشاورین، نوعی سیستم رقابتی در بین اعضای گروه فروش میباشد که مبنی بر همت، امتیاز و نرخ تبدیل سکو بندی میگردند. این قابلیت و امکان سبب ساز ارتقا علت و پیشرفت در عملکرد گروه مشورت کردن شما میگردد.
الگوریتم نصیب هوشمند
درین قسمت، یک الگوریتم هوشمند به طور اتومات همت مشاورین را چک می نماید. این الگوریتم با دقت به ستاره های دریافتی، تعداد فروش و نرخ تبدیل، سکو و امتیاز هر مشاور را معلوم می نماید تا مدیر بتواند تصمیم های ظریف تری بگیرد.
شایعات درآمدزایی در خواب! مگر میگردد؟
شایعات درآمدزایی در خواب! مگر میگردد؟
یکیاز دیگر از شایسته ترین طرزهای درآمدزایی غیرفعال ساخت و ساز تولیدات دانلودی میباشد. محصولاتی که شما دیگر هیچ دخالتی در فروش آن و وصال آن به دست مشتری ندارید و تنها کافی میباشد یکتوشه اینترنتوبسایت خویش را کانفیگ کرده و پیکربندی درست را اجرا دهید. ازآنپس شما در خواب نازتان درآمدزایی میکنید به شرطی که بهینه سازی خیر را روی تارنما خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد پیاده کرده باشید.
شاید زیاد شنیده باشید که با دستیابیوکار اینترنتی در خواب هم می توانید درآمد داشته باشید. ممکن میباشد در بالا این سخن برایتان کلیشهای و غیرقابلیقین باشد البته حقیقت داراست. تصور کنید ساعت 2 نیمه شب درحالیکه شما خواب میباشید یک نفر وارد وب سایت شما میگردد، تولید ها شمارا پیشنهاد می دهد، خرید مینماید و هزینه را پرداخت مینماید و یا این که اینکه کاتالوگ تولید ها را میبیند و فردا با شما تماس میگیرد و از تولیدات و سرویس ها شما استعمال مینماید. سیستم تجارت آنلاین این چنین میباشد که اکثر امور به صورت اتوماتیک و خود کار ایفا می گردد به عنوان مثالً وقتی که شما یک فروشگاه آنلاین دارید تارنما شما محصور به فرصت وجود ندارد و 24 ساعته در دسترس کاربر میباشد و استفاده کننده هرزمانی که بخواهد بهراحتی می تواند سبد خرید خویش را کامل شدن و درنهایت از یک درگاه اینترنتی به پرداخت هزینه بپردازد و بهراحتی خرید خویش را ایفا دهد.
ممکن میباشد همگیی این اتفاقات در حالی فیس دهد که شما در خواب ناز می باشید. ولی در تجارت سنتی شما توانا نخواهید بود که تولیدات خویش را در یک فروشگاه بهشکل 24 ساعته ارائه دهید این شغل بسیار دشوار و هزینهبر میباشد ضمنا بهاین نکته هم بایستی اعتنا داشت که هیچکس ساعت 2 آخر شب هوس خرید کردن نمینماید. ولی در تجارت آنلاین مشتری هر ساعت از شبانهروز که باشد بهراحتی میتواند وارد تارنما شما گردیده و محصول ها شما را تحقیق کند و آن گاه با دقت به نیاز خویش از سرویس ها وبسایت شما استعمال نماید کهاین خویش دلیلی دیگر برای راه اندازی تجارت مجازی میباشد.
مدام نخستین در گوگل سرچ می کنیم!
هنگامی قمیت یک چیز را بخواهید تا بازار می روید؟ معولم میباشد که خیر، روی به عبارتی کاناپه یا این که تختی که دراز کشیدهای گوگل را گشوده می کنی و سرچ می کنی ارزش طلا جواهرات در بازار شنبه فلان تاریخ، یا این که ممکن میباشد سوالاتی فنی درباره یک نقص داشته باشی و گشوده در خیابان دنبال مهندس میگردی یا این که به رفیقت که دارای تخصص تاسیسات ساختمان میباشد زنگ میزنی؟ هیچ کدام. همگی ما اولین کاری که در اینگونه قوانینی اجام میدهیم گشودن گوگل و سرچ کردن میباشد. در صورتی seo سایتتان بهتر باشد شما نیز میتوانید در حاصل بلندتر گوگال به مخاطب اکران داده گردید و درآمدزایی فرمائید.
با دقت به شاگرد شدن وب شما توانا خواهید بود فارغ از حدس مجال و جای بهراحتی و فقط با سرچ زدن در گوگل بها اشکال کالاها یا این که اکثری از داده ها را بهدست آورید. قطعاً امروزه شما برای فهمیدن بها یک جاروبرقی نیاز وجود ندارد به دکان اسباب برقی بروید صرفا کافی میباشد موبایل گوشی خویش را برداشته و در مرورگر خویش عبارت “ارزش اشکال جاروبرقی” را سرچ فرمایید بعد از آن با اکثری از مغازههای آنلاین مواجه میشوید که بها، سبک، برند و بخش اعظمی دیگر از خصوصیتهای مال موردنظرتان را در اختیارتان قرار می دهد و شما بعد از بررسی و ارزیابی جنس تصمیم خویش را برای خرید میگیرید.
این خصوصیت در دسترس بودن وب و دانش آموز شدن آن خویش دلیلی قانعکننده برای راه اندازی بیزنس آنلاین میباشد. امروزه بیشتراز 56 میلیون اهل ایران دارنده وب میباشند براین اساس با دقت به گران قدر بودن بازار کاربر در وب شما میتوانید محصول ها و سرویس ها خویش را بهاین یوزرها و مخاطبان ارائه فرمائید. خلال این امروزه عموم به خرید از دکانهای آنلاین تمایل متعددی پیداکردهاند و این داده های عددی روزبهروز در هم اکنون ارتقا میباشد بدین ترتیب هر چه زودتر مغازه و یا این که اینترنتوبسایت اینترنتی خویش را راه اندازی فرمایید خیلی زودتر به توفیق و رویش در استخراج و کارتان میرسید.
فروش محصول با ارزش کف بازار و درآمدزایی بیشتر از بازار
فرض نمائید در حوزه میرداماد طهران یک فروشگاه اجاره کردهاید در وضعیت معمولی یکسری صد نفر و در شایسته ترین شرایط هزاران نفر وارد فروشگاه شما می شوند. برای اجاره و محافظت فروشگاه و دستمزد کارکنان نیز میبایست کلی هزینه پرداخت فرمائید البته در اینترنتوب سایت تفاوتی نمینماید که شما چقدر هزینه فرمایید، با اعتنا بهکاری که اجرا میدهید و ساخت محتوایی که جاری ساختن دادید ورودی می گیرید و می توانید روزمره یک سری دههزار نفر بازدیدکننده برای اینترنتسایتتان جذب فرمائید و خیلی عالی و با هزینه بسیارکم از بازار تولیدات خویش را بفروشید. پس برای تجارت اینترنتی نیاز به پرداخت هزینه زیاد وجود ندارد. بدین ترتیب شما میتوانید با هزینه بسیار ذیل و سرمایه نادر بیزنس آنلاین خویش را فعالسازی فرمائید.
ایجاد کرد نرم افزار اندروید با ارزش مطلوب
ایجاد کرد نرم افزار اندروید با ارزش مطلوب
بها پیاده سازی نرم افزار در کشور ایران با اعتنا به مشخصات و تجهیزات لازم و بر پایه ی معمولی یا این که غامض بودن آن، دربین چندین ده میلیون تا یکسری صد میلیون، متغیر میباشد. بعلاوه، هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید با اعتنا به نوع اپلیکیشنی که قصد پیاده سازی آن را دارید متعدد طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد.
مثلا، هزینه پیاده سازی و طراحی نرم افزار فروشگاهی نسبت به پیاده سازی نرم افزار آموزشی گوناگون میباشد چون از نگاه کارکرد و خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر تفاوت دارا هستند. استدلال تفاوت بها در پیاده سازی نرم افزار های اندروید این میباشد که هرمورد از آنان الگوریتم ها و استراتژی های متفاوتی برای اعمال داراهستند که سبب میگردد از نگاه بها، با یکدیگر متعدد باشند.
بیشتر بخوانید:
مقایسه نرم افزار بدونپول و سفارشی
ارزش ایجاد کرد اشکال نرم افزار اندروید
ارزش نرم افزار فروشگاهی
هزینه تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی بسته به معمولی یا این که بغرنج بودن آن گزینش میشود. مثلا عواملی که در انتخاب ارزش نرم افزار فروشگاهی اثر میگذارد میتوانیم به سیستم رئیس محتوا و لهجه اپ نویسی آن و امکاناتی که ارائه میدهد اشاره کنیم. استعلام ارزش پیاده سازی برنامه فروشگاهی از روش رابطه با کارشناسان انتخاب میشود.
هزینه نرم افزار خدماتی
پیاده سازی نرم افزار خدماتی، یکیاز دیگر از اشکال برنامه های اندروید میباشد که با غرض ارائه سرویس ها در منطقه های متنوعی مثل زیبایی، تعمیراتی، نظافتی، ساختمانی و … طراحی میشود. بها پیاده سازی نرم افزار خدماتی با اعتنا به نوع و کاربرد آن، متغیر میباشد و از حدود 50 میلیون تومان آغاز میشود و بسته به عدم وضوح ها و قابلیت و امکان های آن، تا مبلغ های بالاترنیز ارتقاء پیدا می نماید.
هزینه برنامه آموزشگاهی
یک از شایسته ترین شیوه های فراگیری آنلاین، استعمال از نرم افزار های آموزشی میباشد. این نرم افزار های آموزشی به راحتی قابل نصب و استعمال می باشند و اشخاص میتوانند در هرکجا و هر فرصت، به معمولی ترین شیوه، از عصر های آموزشی سود ببرند. بعلاوه، قابلیت ذخیره سازی پوشه های آموزشی و چت آنلاین دانشجو با مدرس به همرا ه ها قابلیت و امکان کاربردی دیگر نیز میتواند بسته به نیاز، بهاین نرم افزار ها اضافه خواهد شد.
نکته ای که وجود دارااست این میباشد که هزینه برنامه های آموزشی اندروید با اعتنا به تجهیزات و قابلیت و امکان های افزوده گردیده و فاکتورهای متفاوت دیگر انتخاب میگردد که برای انتخاب هزینه ظریف، موردنیاز میباشد از کارشناسان مربوطه، تعرفه ارزش اخذ خواهد شد.
ارزش تشکیل داد نرم افزار شرکتی
نرم افزار های شرکتی، نوع دیگری از نرم افزار های قابل پیاده سازی میباشند که در ورژن های گوناگون برای مثال اندروید وجود دارا هستند و با هدف ها مختلفی ساخته می گردند. هزینه نرم افزار شرکتی اندروید نیز با دقت به مقصود و امکان های ارائه گردیده، مختلف خواهد بود.
هزینه نرم افزار شبکه های مردمی
نرم افزار های شبکههایعمومی بسته به ایده کلی و تجهیزات مایحتاج، طرق طراحی متفاوتی داراهستند. این نرم افزار ها دارنده مشقت قیمتی بسیار وسیع ای میباشند و نمی قدرت یک بها کلی برای آن ها در لحاظ گرفت.
از این رو، برای برآورد هزینه ایجاد کرد و پیاده سازی نرم افزار های شبکه های مردمی، نیاز میباشد تا با تحلیلگر پروژه در زمینه ی برآورد مخارج تقریبی مشورت کردن گردد.
هزینه نرم افزار های سرگرمی و بازی
از گونه های دیگر نرم افزار های اندروید خواهیم توانست به نرم افزار های مرتبط با بازی و سرگرمی اشاره کنیم. هزینه ایجاد کرد نرم افزار های سرگرمی، با دقت به ایده مهم و عدم وضوح های آن متغیر خواهد بود. بطور نمونه، نرم افزار های غامض خیس و بازی هایی با گرافیک بالا یا این که نرمافزار هایی با قابلیت و امکان های خاص، هزینه بسیار بالاتری نسبت به ورژن های بی آلایش خیس خواهند داشت.
GDD چیست؟
GDD چیست؟
یک مدرک پیاده سازی بازی، که اکثر زمان ها تحت عنوان GDD شناخته میشود، یک گواهی داخلی ظریف میباشد که جنبههای مختلفی از پیاده سازی و بسط یک بازی ویدیویی را پوشش میدهد. مقصود اساسی، توضیح دیدهانداز اساسی پروژه و همینطور انتخاب دامنه و ارائه دستور کارهایی میباشد که مجموعه قادر است در طی پیشرفت به آنها طراحی اپلیکیشن در مشهد مراجعه نماید.
اصلی میباشد به حافظه داشته باشید که اشخاص متعددی از حرفههای گوناگون ممکن میباشد به GDD مراجعه نمایند؛ از آرتیست ها و دولوپرها گرفته تا حتی قسمت های مارکتینگ.
بدین ترتیب ساختوساز سندی که فهم و شعور آن برای همگی آسوده باشد، حقیقتاً اساسی میباشد.
اما، هر بازی یک دسته پیشرفت والا ندارد؛ بعضی از عنا وین به طور کاملً به وسیله توسعه و گسترشدهندگان انفرادی ساخته می گردند. ولی حتی یک پیشرفتدهنده انفرادی نیز ممکن میباشد GDD را برای ورژن های آتی خویش نیاز داشته باشد؛ که متوجه گردد چه اتفاقاتی در پروژه و با چه الگوریتم هایی طراحی گردیدهاست.
معمولا مشمول چه نوع محتواهایی میباشند؟
GDDها می توانند دربرگیرنده هر نوع محتوای مربوط به بازی باشند؛ برای مثال متن، طرحهای مفهومی، ویدیوها، منابع موسیقی، عکسها و حتی مثالهای اول یا این که دموهای در درحال حاضر فعالیت.
هیچ رسمی راجع به آنچه می توانید یا این که نمیتوانید بگنجانید نیست، به این ترتیب روی چیزهایی تمرکز فرمایید که در حین پروسه توسعه و گسترش برای اشخاص اثرگذار و مرتبط باشند.
همینطور اساسی میباشد که چیزی بیش تر از جزئیات برای گروههای پیاده سازی و بسط اضافه نمایید. یک GDD بایستی مشتمل بر اطلاعاتی راجعبه استفاده کننده متبوع، گیمپلی، شخصیتها، قصه، رابط کاربری و مورد ها دیگر باشد.
(پس با اعتنا به توضیحات از اینجا به آنگاه ما در ارتباط با اصول تایپ کردن یک GDD سخن خوا هیم کرد؛ و بقیه سندها بازی میتوانند با همین استانداردها نوشته شوند.)
پوسته تایپ کردن GDD و قسمت های متفاوت آن
هیچ نحوه واحد و آیتم توافقی برای تهیه و تنظیم مدرک پیاده سازی بازی نیست؛ چون هیچ دو بازی یکسان نیستند.
هر GDD می بایست ملزومات بازیای را که ارائه می دهد، برآورده نماید، براین اساس هیچ الگوی واحدی نیست که نیازهای هر بازی را برآورده نماید.
با این اوصاف، یکسری پیشنهاد وجود دارااست که اکثر طراحان بازی هنگام ساخت و ساز الگوی GDD در حیث میگیرند.
در حالی که هر پروژه گوناگون میباشد، بایستی مفاد تحت را در گواهی پیاده سازی بازی خویش نظر نمائید:
هدف ها کلی پروژه
شخصیت ها و نقش آنان در بازی
روایت و دنیای بازی
لول طراحی صفحه بازی، مکانیک و گیمپلی
اقتصاد و صورت کسب درآمد بازی
آرت استایل
بازی ها و الگورهای رفرنس
پلتفرم و مارکت مقصود
و حتی توضیحات خیلی کلی از رابط کاربری
و ولی پوسته کلی
بدیهی و مختصر بنویسید
هیچ کس نمی خواهد سه جمله بخواند در حالی که یک گزاره میتواند فعالیت را آحاد نماید؛ به این ترتیب داده ها را در GDD ظریف البته مختصر نگه دارید.
GDD بایستی قابل دسترس باشد
مهم ترین چیز این میباشد که اشخاص بتوانند آنچه را که نیاز داراهستند در گواهی شما پیدا نمایند.
محتوای خویش را به خیر ساختار دهید، با قسمتها و عنا وین بدیهی.
به کارگیری از ابزارهای بصری و نمودارها
از فلوچارتها برای نشانه دادن مکانیک بازی، از کانسپت آرت برای جابجایی مدل بصری و از وایرفریمها برای رسم طرحبندی رابط کاربری به کارگیری نمایید.
این عنصرها بصری میتوانند ایدهها را مؤثرتر از یک متن به تنهایی منتقل نمایند.
برای هر سیستم بازی مهم، دستکم یک اکران بصری را در لحاظ بگیرید. این میتواند یک فلوچارت، ماکت یا این که حتی یک طرح سریع باشد.
برای مثال، در حالتیکه در اکنون تعریف یک سیستم ایجاد میباشید، یک فلوچارت که نشانه میدهد به چه شکل منابع گوناگون برای ساخت گزینهها مخلوط میشوند، قادر است بسیار شهودیخیس از گزارههای متنی باشد.
به صورت شبیه، یک طرح اول از طرحبندی رابط کاربری بازی شما می تواند به دسته پیاده سازی شما یک نقطه استارت پرنور بدهد، حتی در صورتیکه طرح پایانی نباشد.
به حافظه داشته باشید، این تصاویر نیازی به پالیش و ورژن ی فوق العاده تمیزی ندارند؛ حتی نمودارهای بی آلایش نیز میتوانند شعور را به معیار قابل توجهی ارتقا دهند.
مدد Header Bidding
مدد Header Bidding
Header Bidding تا حد متعددی کارآمدترین طریق برای کسب و کار فضای تبلیغاتی میباشد.
به کار گیری از یک کانال تبلیغاتی گوشی که از پیشنهادات Header Bidding استعمال نمی نماید، به صورت ناخواسته پتانسیل درآمد اپلیکیشن شمارا کاهش میدهد. یازی به بیان کردن وجود ندارد که در کنار فناوری header bidding ، کانال می بایست تجزیه و چک ظریف header bidding را نیز ارائه دهد.
مقصود گذاری تبلیغات
غرض گذاری کاربر قادر است حتی شایسته ترین کمپین را ساخت و ساز یا این که ناکامی دهد.
هرچه یک تبلیغ خوب کار نماید، راندمان تبلیغ فراتر میباشد.
به همین ادله میباشد که مقصود گذاری ظریف مخاطبان برای ناشران و بسط دهندگان طرحی بسیار اصلی میباشد.
به همین خیال و خاطر در تعیین پلتفرم متبوع می بایست یک تحقیق بر روی مخاطبان آن نیز جاری ساختن بدهید.
شایسته ترین پلتفرم های فرنگی برای تبلیغات
خب ما درین نوشتهیعلمی قصد نداریم با یکسری توضیحات کلیشه ای و غیر کاربردی زمانی را از شما بگیریم.
به همین خیال قائدتا معرفی یک لیست ۱۰ ۱۵ تایی از پلتفرم های تبلیغاتی فرنگی و ارائه ی توضیحات برای هریک که شما نتوانید از آنها به کار گیری نمایید ؛ قادر است خسته کننده باشد.
این بدین عامل میباشد که بخش اعظمی از این کانال های تبلیغات باطن طرحی برای یوزرها اهل ایران مسدود میباشد و در شایسته ترین موقعیت چنانچه شما بتوانید با به کارگیری از VPN و یا این که آی پی منحصر به فرد ، فرایند تبلیغاتی خویش را در آنها تهیه نمائید گشوده به اختلال پرداختی به ارزهای رایج در بین المللی و داشتن اکانت Paypal یا این که اکانت بانکی در میان المللی بر خواهید خورد.
البته خب مزیتی که در به کار گیری از کانال های فرنگی وجود دارااست در عدم محدودیت آنها در نرم افزار ها و بازی ها است.
این عدم محدودیت به معنای این میباشد که درصورتی که از جمله بازی شما دارنده یکی موردها ممنوعیات بازی باشد ، قائدتا در پلتفرم های تبلیغاتی داخلی قابلیت تبلیغ برای آن نیست ولی در پلتفرم های در میان المللی این مسئله مختلف میباشد.
به همین خیال و خاطر و برای آن مجموعه از کاربرانی که محدودیت های نقل شده را ندارند ما فقط شایسته ترین کانال های تبلیغاتی را به ترتیب حق تقدم به کار گیری برای شما اسم خوا هیم پیروزی :
Google AdMob
Amazon Publisher Services
Unity Ads
SmartyAds
AppLovin
PubMatic
StartApp
InMobi
Flurry
Smaato
خب حتما دراین لیست توصیه اولیه ما گوگل ادموب میباشد و به ترتیب پیشنهادات آجل آمازون و یونیتی.
و بقیه پلتفرم های تبلیغاتی معرفی گردیده فقط مبنی بر رفرنس های فرنگی میباشد و ماناتاز هیچ استحضار دقیقی را از روش ی کارایی آنان ندارد.
تبلیغات داخل طرحی
تبلیغات داخل طرحی
استعمال از تبلیغات داخل طرحی یکی شایسته ترین خط مش های کسب درآمد از نرم افزار میباشد. تبلیغات دیجیتال از روش اپلیکیشن های گوشی رابطه در بین تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان را به صورت چشمگیری بهبود بخشیده میباشد. این تا حد متعددی به جهت فرصت روانیواری میباشد که عموم صرف تلفنهایشان طراحی اپلیکیشن در مشهد مینمایند.
ما دستکم 90 دقیقه در روز کلام میکنیم کهاین هم اندازه 23 روز در سال است.
و خب هنگامی که شما از روال نرمافزار های مبلغی برای کسب درآمد به کارگیری نمیکنید به صورتیکه برای دانلود و نصب اپلیکیشن ی خویش پولی را مشخص و معلوم فرمائید؛
به نحوی بدون چاره به استعمال از مشی پرداخت های باطن طرحی می باشید.
تبلیغات باطن طرحی به تیم بندی ها تحت تقسیم می گردد :
تبلیغات بینابینی/مجموع شیت : این تبلیغات همان طور که از اسم آنان پیداست ما میان قسمت های ثابتی از اپلکیشن شما قرار میگیرند.
مانند نصیب مرتبط با منوها.
از آنجایی کهاین مفاد در واقع تجارب به کارگیری از نرم افزار شمارا مختل نمیکنند، فارغ از مزاحمت برای استفاده کننده میتوانند به اخذ کلیک بپردازند.
تبلیغات اعلان : این تبلیغات در status bar دستگاه گوشی ظواهر میشوند و به طور پاپ آپ نوتیفیکیشنی را برای یوزرها شما ارسال می نمایند.
(قابل ذکر میباشد این نوع از تبلیغات باطن طرحی محبوبیت چندانی را میان یوزرها نداشته و به نوعی مزاحمتی برای آنان ساخت و ساز می نماید.)
همپوشانی توسعه یافته : این نوع تبلیغات نیز از مواقعی مانند تبلیغات بینابینی به کارگیری می نماید ، ولی به جایاینکه تصاویر معمولی قابل کلیک باشند، تعاملی می باشند.
تبلیغات بنری : بنرهای تبلیغاتی نرم افزار معمولاً در ابتدا یا این که زیر برگه یافت میگردند و میتوانند تا حدودی بی تاثیر باشند چون نسبت به بقیه گونه های حواس پرتی را بیشتر می نمایند.
آنان همینطور میتوانند یوزرها شمارا ناراضی نمایند، به این ترتیب پیش از اینکه بخواهید یکیاز آنها را در نرم افزار بیزنس خویش به کارگیری نمائید ، به برخورد یوزرها دقت ویژه ای داشته باشید.
هم اکنون سوالی که پیش میاید این میباشد که کدام پوسته تبلیغاتی برای شما مطلوب میباشد؟
آنچه شما میخواهید از روش اجرای این تبلیغات بیشتر روی آن تمرکز نمائید تعامل میباشد.
این ایده ای میباشد که اکثری از برندها در سعی برای تعریفوتمجید آن میباشند.
به لهجه معمولی ، هر چه تجارب ی کاربری خوب باشد، تعامل بالاتری دارااست.
تبلیغات شما بایستی استفاده کننده را مجذوب نماید، خیر اینکه اورا ناامید نماید.
تبلیغات ویدیویی : تبلیغات ویدیویی یکی از دیگر از مورد های دوستداشتنی می باشند.
چون میتوانند بسیار جالب باشند و بعضی از بالاترین CTR ها را در میان تک تک فرمت ها ارائه دهند.
eMarketer بر این اعتقاد میباشد که هزینه تبلیغات ویدیویی موبایل آمریکا تا سال 2022 به 24.81 میلیارد دلار خواهد رسید و این ارتقاء هزینه را بدین حقیقت نسبت میدهد که مجال تماشای ویدیوهای موبایل به وسیله یوزرها در اکنون ارتقاء میباشد.
تبلیغات ویدیویی با جایزه : همینطور میتوانید جذابیت تبلیغات ویدیویی را با جایزه دادن به یوزرها برای اتمام یک کلیپ ارتقا دهید.
کانال تبلیغاتی Unity Ads که تحت عنوان یکی پلتفرم های تبلیغات جایزه شناخته میشود ، این نحوه درآمدزایی را «گرمترین استدلال درآمد» در بازار نامید.
استیناف ای که بوسیله OpenX اجرا شد همینطور نماد اعطا کرد که 77 درصد از یوزرها در شکل اخذ تخفیف از یک خرده فروش، یک تبلیغ 30 ثانیه ای را تماشا می نمایند.
صورت های گوناگون کسب درآمد از تبلیغات باطن طرحی :
سه نوع درآمد تبلیغاتی وجود دارااست :
هزینه به ازای هر هزار اکران (CPM)
هزینه به ازای هر کلیک (CPC)
هزینه هر مبادرت (CPA)
هزینه هر نصب (CPI) : هزینه نصب اپ تبلیغ گردیده
مطلوب برای تبلیغات ویدیویی ، هزینه به ازای هر بازدید (CPV)
به این ترتیب، وقتی که قصد دارید یک تبلیغ را در نرم افزار خویش بگنجانید، این سوالهای را از خویش بپرسید :
یوزرها چه گونه میتوانند در هنگام واکنش با این تبلیغات تجارب معناداری داشته باشند؟
مخاطبان غرض چه نوع تبلیغاتی را ترجیح میدهند؟
به چه شکل این تبلیغات میتوانند به مارک اینجانب مرتبط شوند؟
آیا این تبلیغات بیشتراز حد بد یا این که زشت خواهند بود و به صورت بالقوه بخشی از تجارب را برای یوزرها وخیم می نمایند؟
بسته به مارک شما، تبلیغکنندگانی که با آنها رابطه برقرار میکنید می توانند مقدار قابل توجهی از تغییر و تحول را برای میزبانی تبلیغات خویش به شما بپردازند.
طبق پژوهش ها گارتنر، تبلیغات موبایلی هر ساله به ۱۸ میلیارد دلار میرسد.
براین اساس عاقلانه تعیین نمائید ، تصمیم شما میتواند تفاوت متعددی در سودآوری اپلیکیشن شما ساخت و ساز نماید.