x تبلیغات
مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن در مشهد

اکران موقعیت آب و هوا در وردپرس

 

 
اکران موقعیت آب و هوا در وردپرس
آغاز بایستی به شما بگوییم که موردنیاز وجود ندارد کلیه اینترنت‌وبسایت‌ها پیش‌بینی آب‌وهوا اکران دهند. بااین‌اکنون صنعت های متعددی وجود دارا‌هستند که منجر میگردد اکثر اشخاص مبنی بر این پیش‌بینی تصمیم‌گیری و اتکا نمایند. این صنعت های مشتمل بر هجرت، حادثه ها، هتل‌ها، تختخواب و ناشتایی و بخش اعظمی دیگر در صنعت مهمان‌نوازی و توریسم   طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشد.
 
اشخاص می توانند با مراجعه بدین اینترنت‌وبسایت‌ها اطلاعاتی را در زمینه‌ی حالت آب‌وهوا به‌دست آورده و مطابق آن نرم افزار‌ریزی نمایند. این داده ها می توانند به اشخاص یاری متعددی نمایند و روزمره تعداد اکثری از یوزرها از این وب سایت‌ها بازدید می‌نمایند. بعضی اوقات نیز سازه بر مسئله عمل وب سایت خویش می بایست مطلقاً موقعیت آب‌وهوا را قرار دهید. به عنوان مثالً کاربرانی که قصد مهاجرت دارا هستند در اینترنت‌وبسایت‌های فروش بلیت می توانند شرایط آب‌وهوا را ارزیابی کرده و مبنی بر آن تصمیم‌گیری نمایند.
 
معرفی پلاگین WP Cloudy
پلاگین‌های وردپرس متعددی وجود دارااست که میتواند داده ها هواشناسی را بارگیری و در اینترنت‌تارنما شما به نیکی اکران دهد. البته شما بایستی پلاگین‌ای را گزینش نمایید که سریع و فارغ از هیچ مشکلی فعالیت نماید و لینک و پیوند‌ها را به سرویس ها آب‌وهوا اضافه نکند.
 
با پلاگین‌ای که امروز معرفی میکنم به‌راحتی میتونید این قابلیت و امکان به تارنما وردپرسی خویش اضافه نمائید. این افزونه کاربردی WP Cloudy اسم دارااست و به شما امداد می‌نماید سوای هیچ دردسری صرفا در پهنا تعدادی دقیقه حالت آب‌وهوا را در تارنما خویش اکران دهید. برای اینکه بتوانید حالت آب‌وهوا را بوسیله این پلاگین علامت دهید نیازی ندارید که با کد نویسی آشنا باشید و به همین استدلال این پلاگین برای یوزرها تازه کار بسیار مطلوب میباشد.
 
افزونه WP Cloudy در مخزن وردپرس به تصویب رسیده میباشد و شما میتوانید آن را به‌شکل بدون پول از مخزن اخذ کرده و روی اینترنت‌وبسایت خویش نصب کنید. این افزونه کاربردی به جهت نصب آسوده و پیکربندی معمولی‌ای که داراست در میان مدیران وردپرسی دارنده محبوبیت بسیار بالایی میباشد و تا به امروز در بیشتر از 9 هزار وبسایت وردپرسی نصب فعال داشته میباشد.
 
مزیت به کارگیری از این پلاگین این میباشد که پنل پیکربندی به طور کامل فارسی دارااست و شما میتوانید خیلی ریلکس با آن عمل کرده و آن را تنظیمات فرمایید.
 

مدیر پیشنهاد در ووکامرس

 

 
مدیر پیشنهاد در ووکامرس
قسمت عمومی
درین کاغذ ، دو نصیب گوناگون داریم . نصیب اولیه مشتمل بر یک بخش به اسم عمومی میباشد که در آن می‌توانیم تاریخ و ساعت تصویب توصیه ، موقعیت پیشنهاد و اسم مشتری را مشاهده کنیم. پس از اینکه پیشنهاد مشتری تصویب شد ، مشتری تحلیل می نماید که پیشنهاد وی در چه وضعیتی قرار گرفته میباشد . پس آپدیت بودن این قسمت میتواند خیال و خاطر مشتری را ریلکس  طراحی اپلیکیشن در مشهد   نماید.
 
status list in orders
در حالتی‌که پیشنهاد مشتری در شرایط چشم به راه پرداخت باشد ، بدین مضمون‌ میباشد که مشتری هنوز پرداختی اجرا نداده میباشد. شرایط در حالا اعمال یعنی مشتری پرداخت را جاری ساختن داده میباشد و چشم به راه ارسال توصیه بوسیله شماست. و در‌صورتی‌که شرایط توصیه را برروی چشم به راه نظارت قرار دهید ، یعنی درحال تحقیق صدق پرداخت ، موجودی فرآورده و … میباشید.
 
بعداز اینکه توصیه مشتری را ارسال کردید ، حالت توصیه را در شرایط کامل شدن گردیده قرار دهید و از نصیب سمت چپ در جعبه اضافه کردن یادداشت ، یک یادداشت برای مشتری بنویسید.
 
add note in orders
در حال حاضر در شرایطی که به قسمت تجزیه و چک > درآمد بروید ، فروش شمارا تصویب نموده است.
 
analysis in orders
در صورتی‌که شرایط پیشنهاد را برروی کنسل گردیده قرار دهید ، یعنی توصیه مشتری را کنسل نموده اید.
 
در مورد ی سپس شما می‌توانید پیشنهاد را مسترد نمایید . البته در صورتی شما تنها توصیه را برروی مسترد گردیده قرار دهید پلاگین ووکامرس متوجه نمیشود . و از لیست درآمد ها در نصیب تجزیه و آنالیز مبلغ فروش خالص را کسر نمی نماید. راه‌حل این میباشد که در زیر اسم مال دکمه ی استرداد را فشار دهید و مانند تصویر ذیل مبلغ برگشتی و انگیزه آن را بنویسید.
 
extradition in orders
در حال حاضر هنگامی به نصیب تجزیه و آنالیز > درآمد بروید ، ترازو پولی که در بخش مبلغ برگشتی تصویب نموده اید از معیار فروش خالص شما کسر گردیده است.
 
back in analysis in orders
شرایط آنگاه برای موقعیت پیشنهاد ، وضعیت ناموفق میباشد . در حالتی که که پرداخت مخاطب به هر دلیلی جاری ساختن نشده باشد این وضعیت را برروی ناموفق میگذاریم. و در وضعیت پایان نیز پیشنهاد را در شرایط پیش نویس قرار میدهیم که از لحاظ استفاده کننده بیرون گردد.
 
قسمت صورتحساب
در‌این بخش داده ها فاکتور یا این که صورتحساب مشتری را مشاهده می‌کنید . برای مثال : آدرس اینترنتی ، نشانی ، کدپستی و …
 
bill in orders
قسمت حمل و نقل
درین قسمت داده ها تحویل گیرنده توصیه را مشاهده میکنید . با بازرسی ی نوشته‌ی‌علمی پیکربندی حمل و نقل ووکامرس ، میتوانید خاطر بگیرید که چه طور حمل و نقل تولید ها خویش را مدیر نمائید .
 
transportation in orders
توجه نمائید که اطلاعات دردسترس در صورتحساب و حمل و نقل مانند نشانی ، کدپستی و … لزوما یکسان نیستند . ممکن میباشد مشتری فاکتور را به اسم خویش تصویب کرد‌ه باشد ، ولی قصد داشته باشد آن را برای فرد دیگری ارسال نماید. پس بدین آیتم دقت فرمائید.
 
نصیب مورد
در نصیب گزینه ها میتوانید اسم محصولی که مشتری پیشنهاد داده میباشد ، ارزش فرآورده ، تعداد تولیدها خریداری گردیده و تمام پولی که مشتری پرداخت نموده است را ملاحظه کنید.
 
item in orders
نصیب پیشنهاد ایفا
درین قسمت می‌توانید سه وضعیت را در طول به روزرسانی پیشنهاد تهیه و تنظیم فرمائید . موقعیت اولیه را در شرایطی‌که گزینش فرمایید مشتری از جزئیات پیشنهاد آگاه می‌شود. در شرایط دوم از جمله در صورتیکه پرداخت مشتری به صحت اجرا نشده باشد میتوانیم به مشتری استحضار دهیم که توصیه نو تصویب کن توصیه شما در شرایط ناموفق یا این که پیش نویس قرار گرفت.
 
و در موقعیت سوم در صورتیکه مشتری از ما کالا دانلودی مانند یک فولدر آموزشی خریده باشد . جواز دانلود برای وی صادر می‌شود.
 

ادله ساخت و ساز پیوند‌های فیک و تأثیر آنان بر سئوی وبسایت

 

 
ادله ساخت و ساز پیوند‌های فیک و تأثیر آنان بر سئوی وبسایت
ممکنه با دیدن اون پیوند‌های خیره کننده و URLهای بی‌معنا که توی گزارش ۴۰۴ ظواهر شدن، درنگ کنی سایتت گزینه حمله یا این که خرابکاری قرار گرفته. در واقع تا حدی صحیح پیش بینی زدی؛ خیلی وقت‌ها این پیوند‌ها رو رقبا یا این که تارنما‌های اسپم می‌سازن. هدفشون اینه که با ساخت و ساز کلی پیوند خطا به سمت دامنه‌ی شما، داده های عددی خطاهای ۴۰۴ رو زیاد کنن یا این که گوگل رو حیران کنن تا پندار کنه سایتت  طراحی اپلیکیشن در مشهد   نقص‌ ساختاری داره.
 
ولی خبر عالی اینه که‌این نوع پیوند‌سازی‌های فیک معمولاً تأثیر منفی مستقیمی روی سئوی وب سایت نداره. گوگل سال‌هاست که‌این رفتارها رو می‌شناسه و به‌خیر و خوبی تشخیص می‌ده چه لینک و پیوند‌هایی طبیعی‌ان و کدوم‌ها فقطً برای ضایع کردن اعتبار یه وب سایت ساخته شدن. پس نیازی وجود ندارد نگران باشی که با وجود این لینک و پیوند‌ها، مرتبه‌ی سایتت تحت میاد یا این که جریمه می‌شی.
 
در واقع گوگل حافظه گرفته زمانی با لینک و پیوند‌هایی مواجه می‌شه که به صفحاتی ختم می‌شن که هیچ‌وقت وجود نداشتن، اون‌ها رو نادیده بگیره و تأثیری در اعتبار دامنه وارد نکنه. صرفا کاری که‌این لینک و پیوند‌های فیک می‌کنن اینه که گزارش خطاهای ۴۰۴ رو نامرتب‌خیس می‌کنن و شاید در نگاه اولیه منجر نگرانی بشن. ولی تا زمانی که ساختار داخلی سایتت درسته، لینک و پیوند‌های داخلی تندرست هستن و صفحه های حقیقی و واقعی سوای غلط گشوده می‌شن، مکان هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.
 
کلاً، در صورتی دیدی چندین لینک و پیوند خیره کننده از تارنما‌های ناشناخته به سایتت داده شدن، فارغ از که‌این واقعه برای خیلی از اینترنت‌وب سایت‌ها می‌افته و گوگل دقیقاً می‌دونه چطور باهاش خوی کنه. صرفا کافیه تو تمرکزت رو بذاری روی رفع خطاهای حقیقی وواقعی و نذاری این پیوند‌های بی‌قیمت حواست رو از بهبود نصیب‌های اساسی وب سایت پرت کنن.
 
عکس العمل با لینک و پیوند‌های اسپم و حذف بک‌لینک و پیوند‌های بی‌قیمت
حقیقت اینه که پیوند‌هایی که از وب سایت‌های بی‌اعتبار یا این که اسپم به وبسایت شما داده می‌شن، هیچ وزن و ارزشی برای گوگل ندارن. گوگل الگوریتم‌های توسعه یافته‌ای داره که تشخیص می‌ده کدوم لینک و پیوند‌ها از وب سایت‌های حقیقی وواقعی و دارای اعتبار اومدن و کدوم‌ها فقطً ساختگی یا این که اتومات هستن. پس اگه دیدید یه خصوصی وبسایت خیره کننده و غریب دارن به دامنه‌تون پیوند می‌دن، موردنیاز وجود ندارد بلافاصلهً نگران افت سکو یا این که پنالتی بشید؛ زیرا این لینک و پیوند‌ها عملاً هیچ امتیازی برای وبسایت شما ندارن و گوگل خیلی ریلکس اون‌ها رو نادیده می‌گیره.
 
با این درحال حاضر، اگه تعداد این لینک و پیوند‌ها خیلی زیاد وجود ندارد یا این که دلتون می‌خواد فضا پیوند‌سازی‌تون پاک و ماهر بمونه، می‌تونید با چندین شیوه معمولی حالت رو عالی فرمائید. به عنوان مثالً برید درون Rank Math و اون لینک و پیوند‌هایی که سبب ساز خطای ۴۰۴ شدن رو ریدایرکت نمائید به یه شیت مرتبط، یا این که اگه هیچ برگه‌ای برای اون محتوا وجود نداره، وضعیتش رو روی ۴۱۰ (Gone) بذارید تا به گوگل اعلام نمایید این برگه حذف گردیده و دیگه نباید توی حاصل اکران داده بشه.
 

ورژن‌های متفاوت فیگما؛ کدام برای چه کسی مطلوب میباشد؟

 

 
ورژن‌های متفاوت فیگما؛ کدام برای چه کسی مطلوب میباشد؟
فیگما ورژن‌های مختلفی ارائه کرده تا هر مخاطب بتواند با اعتنا به سطح کاری و نیازهایش مورد مطلوب را تعیین نماید. نکته دیدنی این میباشد که حتی ورژن بدون پول هم برای اکثری از اشخاص به طور کاملً کارآمد میباشد و تجهیزات مهم را در اختیارشان   طراحی اپلیکیشن در مشهد  می گذارد.
 
ورژن بدون‌پول (Starter)
در حالتی‌که نو وارد دنیای پیاده سازی UI/UX گردیده‌اید یا این که روی پروژه‌های خرد و محصور عمل میکنید، ورژن Starter می تواند جواب‌گوی آحاد نیازهای نخستین شما باشد. در‌این ورژن می توانید:
 
تا ۳ پوشه فعال پیاده سازی داشته باشید
از ابزارهای اساسی پیاده سازی و پروتوتایپینگ به کار گیری نمایید
با محدودیت کمتر، روی پوشه‌ها همیاری تیمی جاری ساختن دهید
پلاگین‌ها (Plugins) و ویجت‌ها را اعمال نمایید
این ورژن برای دانشجو یان، فریلنسرها و اشخاصی که قصد دارا هستند فیگما را خاطر بگیرند آیتم‌ای بسیار مطلوب میباشد.
 
ورژن حرفه ای (Figma Professional)
در‌حالتی که پروژه‌های گرانقدر‌تری ایفا می‌دهید یا این که نیاز دارید تعداد متعددی برگه، کادر و کامپوننت پیاده سازی فرمائید، ورژن Professional تعیین منطقی‌تری میباشد. با افزایش بدین پلن، تجهیزات تحت برای شما فعال میگردد:
 
تعداد نامحدود پوشه‌های پیاده سازی
دسترسی بدون نقص به کتابخانه کامپوننت‌ها و Design System
قابلیت ایجاد کرد Library و اشتراک‌گذاری کامپوننت‌ها با دیگر اعضای مجموعه
در دست گرفتن ظریف‌خیس روی مجوزهای دسته
ورژن‌های نامحدود برای رجوع به تاریخچه پیاده سازی
این ورژن منحصر مجموعه‌های خرد و طراحانی میباشد که به پروژه‌های بلندمدت و حرفه ای درگیر میباشند.
 
ورژن سازمانی (Organization)
برای دسته‌های تبارک‌خیس یا این که کمپانی‌هایی که ساختار کاری و امنیت داده ها برایشان عنایت متعددی دارااست، ورژن Organization شایسته ترین آیتم میباشد. تجهیزات این ورژن مشمول مفاد تحت میباشد:
 
مدیر توسعه یافته یوزرها و سطح دسترسی‌ها
گزارش‌گیری ظریف از کار‌ها
قابلیت و امکان ایجاد کرد Design System سازمانی با در دست گرفتن بی نقص
ترکیب عمیق با ابزارهای مدیر پروژه مانند Jira و Slack
امنیت بیشتر برای فولدر‌ها و فضای کاری
این ورژن برای سازمان‌ها، استارتاپ‌های تبارک و گروه‌هایی که یک‌سری طراح و پیشرفت‌دهنده دارا هستند مطلوب میباشد.
 

ساختار مهم فولدر CSS

 

 
ساختار مهم فولدر CSS
همان طور که تصویر تحت مشاهده میکنید ، برای کد نویسی css می بایست از سلکتور به کارگیری کنیم. سلکتور چیست؟ سلکتور در معنای تعیین کننده میباشد همان به یاری سلکتور ها می تواینم گزینش کنیم استایل های که نوشتیم به کدام نصیب اجرا گردد. از جمله : این استایل به منو جاری ساختن خواهد شد ، این استایل به فوتر جاری   طراحی اپلیکیشن در مشهد  ساختن گردد و…
به همین ترتیب. پس آغاز اسم سلکتور آیتم نظرمان را می نویسیم ، آنگاه آکولاد گشوده و بسته و در پایان در میان این دو آکولاد دستورها و استایلی هایی که گزینه نظرمان میباشد را می نویسم. حقیقت تا یادم نرفته میباشد بیان کنم : در نقطه پايان هر استایل و امر هم سمیکالن می‌گذاریم (shift + کلام ک). تصویر پایین به فهم و شعور عالی شما یاری می‌نماید.
 
ساختار کد css
اشکال سلکتورها در css :
روی هم رفته در css سه نوع سلکتور داریم :
 
اسم تگ
کلاس
آیدی
1- اسم تگ :
 
با به کارگیری از اسم تگ ، قادر خواهیم بود تعیین کنیم چه استایل هایی بر آن انجام بشود به عنوان مثال : p – h1 – body – img و…
 
نکته : با استعمال از این طریق ، استایل هایی که نوشتیم به تک تک تگ هایمان اجرا می‌شود. خوب بیان کنم : از جمله در حالتی‌که ما 10 گزاره داشته باشیم ، با سلکتور اسم تگ ، استایل هایی که نوشتیم به مجموع 10 گزاره انجام می‌شود. خب شاید ما نخواهیم کل 10 پاراگرفی که نوشتیم مثل هم باشند! چه شغل کنیم؟ راه حل شغل به کارگیری از سلکتور کلاس میباشد که به دنبال برایتان توضیح می‌دهم.
 
کد نویسی css
2- کلاس :
 
شما می‌توانید برای هر تگی که به کار گیری می‌کنید یک کلاس در لحاظ بگیرید. به ذکر خوب تگتان را مخصوص نمائید و اسم مخصوصی هم برایش در لحاظ بگیرید. برای مثال 10 گزاره دارید و نام گزاره نخستین را میگذارید tozihat ، نام جمله دوم را میگذارید text و…
 
نکته : توجه فرمایید هر کلاس با . آغاز میشود.
 
کد نویسی css
3- آیدی :
 
آیدی ها پاره ای منحصر می باشند و بیشتر برای مواقعی در وب سایت استعمال میگردند که یکتا می‌باشند. برای مثال ما در سایتمان یک اسلایدر داریم ، یک منو داریم و… علاوه بر اینکه آیدی ها برای کدنویسی javascript به امداد ما می‌آیند.
 
نکته : هر آیدی با # شروع می شود.
 
کد نویسی css
خب به همین آسانی و به همین خوشمزگی! سلکتورها هم به پایان رسید. حقیقت تا یادم نرفته میباشد طریق کامنت کرد کدها در css را هم برایتان بیان کنم :
 

تشکیل داد هیبت تماس با ما در وردپرس

 
تشکیل داد هیبت تماس با ما در وردپرس
پس درصورتی که میخواهید رضایت یوزرها خویش را به‌دست بیاورید و منجر رویش دستیابی‌وکار اینترنتی خویش گردید، می بایست یک هیبت “تماس با ما” در تارنما خویش قرار دهید، خوشبختانه وردپرس این قابلیت را برای شما مهیا نموده است که با استعمال از پلاگین‌ها، بتوانید هر امکان تازه را به وب سایت اضافه فرمایید، که در مورد هیبت تماس با ما هم این آیتم درستی می‌نماید و پلاگین‌های بسیار زیاد و زیادی وجود دارااست که می توانید از آن به کار گیری  طراحی اپلیکیشن در مشهد   فرمائید.
 
امروز تصمیم داریم در‌این نوشته ی علمی به شما یادگرفتن دهیم که چطور یک هیبت تماس با ما در وب سایت وردپرسی خویش بسازید؛ پس با ما یار و همدم باشید.
 
معرفی پلاگین PirateForms
PirateForms یک پلاگین بسیار کاربردی برای عده ای میباشد که می خواهند یک هیبت تماس را در مقطع‌مجال کوتاه تولید نمایند. این پلاگین تماماً بدون‌پول میباشد و تا به امروز بیشتراز 200 هزار نصب فعال داشته میباشد. شما می توانید خیلی ریلکس آن را از مخزن وردپرس خویش دانلود و روی تارنما نصب و فعال فرمایید. برای فعال کردن این پلاگین میتوانید از راهنمای گام‌به‌گام نصب پلاگین در وردپرس امداد بگیرید.
 
معرفی پلاگین PirateForms
معرفی پلاگین PirateForms
رابط کاربری این پلاگین بسیار معمولی میباشد و شما در حالتی که هیچ مهارتی هم در موضوع کد نویسی نداشته باشید، می توانید از امکان‌های آن به کار گیری فرمائید. همینطور شما این قابلیت را دارید که هیبت تماس با ما‌را تماماً سفارشی فرمایید و هر تغییر‌و تحول دلخواهی را از روش پیکربندی پلاگین روی آن جاری ساختن نمائید.
 
ضمن این، افزونه PirateForms دارنده قابلیت و امکان‌های دیگری مانند ریکپچا، قابلیت و امکان ذخیره‌سازی پیام‌های ارسالی در دیتابیس و … میباشد که شما میتوانید بعداز به کار گیری از این پلاگین از آنها فایده‌مند گردید. در‌پی طریق فعالیت با پلاگین و برگه پیکربندی این افزونه را با هم نظارت خوا هیم کرد.
 

رخواست تصویب وب سایت در پینترست

 

 
رخواست تصویب وب سایت در پینترست
در‌این مرحله برای تصویب تارنما خویش در پینترست روی آیکون سه نقطه/ Settings کلیک فرمایید. پیکربندی پینترست
آن گاه در سمت چپ روی فیلد Claim کلیک کرده و نشانی تارنما خویش را وارد و دکمه    طراحی اپلیکیشن در مشهد    Claim را بفشارید.
 
درخواست تصویب وب سایت
در شیت آنگاه دو شیوه برای تصویب وب سایت خویش در پینترست جانور میباشد که یک کدام از را به دلخواه گزینش نمایید و روی دکمه Next کلیک نمائید. توصیه می‌‌کنیم طرز Add HTML Tag را گزینش فرمایید. مسلما تگ HTML را نسخه برداری نمائید!
 
نسخه برداری کردن تگ html
اضافه کردن تگ پذیرش وب سایت در Pinterest
در‌این مرحله دو شیوه برای اضافه کردن تگ HTML در وب سایت وردپرسی شما وجود داراست.
 
طریق اولیه
 
برای استارت، در حالتی‌که تا قبل از این پلاگین yoast سئو در پیشخوان تارنما وردپرسی تان نصب گردیده‌‌میباشد، وارد قسمت seo گردید و ذیل منو اجتماعی را تعیین نمایید. بعد، در تب فیسبوک مطمئن گردید به طبع مورد “اضافه کردن داده متای Open Graph” فعال باشد.
 
تب صورت بوک بهینه سازی
آن‌گاه به تب پینترست بروید و در نصیب پذیرش پینترست تگ HTML که در صدر اسکن کردید را جایگذاری نمائید.
 
تب پینترست seo
طرز دوم
 
چنانچه پلاگین یواست seo در پیشخوان شما نصب وجود ندارد، می‌‌توانید از این نحوه به کارگیری فرمائید. آغاز پلاگین Insert Headers and Footers را نصب و فعال نمائید. بعد از فعال کردن پلاگین، مورد جدیدی به اسم Insert Headers and Footers در منو پیکربندی پلاگین ظواهر می‌‌گردد. وارد کاغذ تنطیمات پلاگین گردید و در نصیب Scrips in Header تگ html را جایگذاری و ذخیره نمایید.
 
حالا به ورقه پذیرش پینترست بروید و روی دکمه Submit کلیک فرمائید. با این شغل وب سایت وردپرسی خویش را در پینترست پذیرش و تصویب می‌‌فرمائید. این مراحل 24 ساعت ارتفاع می‌‌کشد و شما در زمینه‌ی پذیرش تارنما خویش پست الکترونیک اخذ خواهیدکرد.
 
پذیرش تارنما در پینترست
بعد از بازرسی کردن این فراگیری می‌‌توانید این شغل را به طور درست و بدون نقص ایفا دهید.
 

برای شل‌خیس شدن این شغل یک هیبت تهیه و تنظیم‌گردیده که به یک‌سری سؤال بایستی جواب دهید:

 

 
برای شل‌خیس شدن این شغل یک هیبت تهیه و تنظیم‌گردیده که به یک‌سری سؤال بایستی جواب دهید:
 
اسم استخراج فعالیت شما چیست؟
تفصیل استحصال‌وکار شما؟
مشتریان شما چه چیزی را دنبال می‌نمایند؟
قیمت و مزیت استحصال‌وکار شما نسبت به رقبا؟
آیتم یک نام کمپانی یا این که استخراج کارتان مانند مرزوبوم وردپرس. در امر دوم توضیح دهید که چه استحصال‌وکاری دارید و چه نوع خدماتی را عرضه میکنید از جملهً تجارت اینترنتی. شماره سه اینکه چه چیزی در کنار کارتان میتوانید  طراحی اپلیکیشن در مشهد   عرضه فرمایید.
 
ما در حوزه استخراج‌وکارهای اینترنتی خواهیم توانست در ارتباط با seo، دیجیتال مارکتینگ، ساخت وب سایت‌وبسایت به مشتریانمان این سرویس ها را عرضه کنیم. آیتم انتها شما سرویس ها خویش را به چه نحوی می خواهید عرضه نمایید، ارزشی که به مشتری می‌دهید چیست، قیمت عمل اینجانب به چگونگی تولید ها و محتوا یا این که تامین عالی، در سود جواب‌های خویش را در پوسته یک پاراگراف قرارمی‌دهیم.
 
ارمغان مملکت وردپرس چگونگی و دفاع عالی در حوزه استحصال‌وکارهای اینترنتی میباشد، در حالی که به مشتری seo، مارکتینگ، ساخت وب سایت‌وبسایت و تجارب کاربری را فراگیری میدهیم.
 
درین مفاد میتوانم محتوا ساخت‌و‌ساز کنم و در اینترنت‌وبسایت قرار دهم، این نکته را در لحاظ داشته باشید که ضمن استعمال از هشتک‌هایی مانند یادگرفتن،یادگرفتن ساخت سایت‌وبسایت،یادگرفتن UX و این نوع مورد ها که از آن به کارگیری می کنید و یوزرها از آن استعمال می‌نمایند میتوانید هشتک فردی خویش را به‌فعالیت برید.
 
از جملهً در صورتی پستی در ارتباط با موسیقی مطلوب ورزش دارید در کنار هشتک ترانه هشتک مخصوص خویش مانند ورزش نواز یا این که هر هشتک مشابه به آن را نیز ذیل پست خویش قرار دهید که یوزرها با سرچ کردن تنها به محتوای شما برسند.
 
برای پر‌نور‌خیس شدن این مسئله از نمونه‌های بیشتری به کار گیری میکنم،به عنوان مثالً دستیابی‌وکار اینترنتی دارید که در حوزه سرویس ها و خدمت‌هایی برای تأسیسات خانه، نظافت و …درین دستیابی عمل شما می توانید در ارتباط با تعمیرات شوفاژ خیر درتوان حرفه ای درتوان مقدماتی به عنوان مثالً در شرایطی که شیر شوفاژتان حاد شد چه‌گونه آن را بده بستان نمایید، ممکن میباشد مخاطب شما‌را دنبال نماید و نیاز نداشته باشد برای یک نکته ریز با شما تماس بگیرد و حتی در‌حالتی که این فعالیت را بکند شما هیچ‌وقت برای بده بستان یک شیر از یک حوزه‌ به ناحیه دیگر نمی‌روید و هزینه متعددی بابت این شغل نمی‌توانید اخذ نمایید.
 
پس می توانید خرده‌کاری‌ها و شغل های غیرحرفه‌ای را در پوسته محتوا برای یوزرها خویش در کانال‌های اجتماعی آماده فرمائید. درصورتی که یک فست فود دارید که به‌شکل آنلاین یا این که آفلاین شغل می‌نماید می توانید درباره‌ی امر پخت یک غذای خاص یا این که تصاویر مرتبط با تولیدها و غذاهایی که پخت می کنید در پیج اینستا، تارنما یا این که تلگرام خویش منتشر فرمائید. مجموعاَ شما با هر استحصال و کاری میتوانید محتوا ساخت‌و‌ساز نمائید تنها کافی میباشد هیبت را یک توشه دیگر کامل شدن نمایید نحوه تصور کنید دست‌کم و حداکثر مقداردایی که نصیب ۳ قرارمی‌دهید دست‌کم ۵ خط و حداکثر ۱۰ خط می توانید محتوا ساخت نمایید و به کاربرانتان ارائه فرمایید.
 

شیت 404 چیست؟

 

 
شیت 404 چیست؟
فرض نمائید وارد یک فروشگاه می شوید. به سراغ قفسه کتاب‌ها می روید و ناگران با یک قفسه خالی مواجه میشوید. (از جمله ما اهل ایران‌ها خیلی کتاب‌خون هستیم. :D) پس همگی کتاب‌ها بوسیله دیگران خریداری گردیده. شاید هم این فروشگاه به هیچ وجه کتابی برای فروش ندارد. در هر شکل ممکن میباشد با ۲ وضعیت   طراحی اپلیکیشن در مشهد   مواجه گردید.
 
موقعیت اولیه: یک قفسه خالی که ابدا معلوم وجود ندارد چرا خالی میباشد.
شرایط دوم: یک قفسه با یک نوشته: “اکنون تمامی کتاب‌ها را فروختیم. البته قفسه کتاب صوتی انتهای دکان هم میتواند به شما یاری دهد. ۲۰ متر جلوتر بروید. :)”
کدام وضعیت عالی میباشد؟ مطلقا وضعیت دوم. به این دلیل که هم شم نیکی در شما ساخت می‌نماید و هم به فروش بقیه اجناس فروشگاه (کتاب‌های صوتی) یاری نیکی خواهد کرد.
 
در تارنما شما دقیقا اینگونه فرایندی اعمال گردد. ولی پیش از آغاز توضیحات می بایست پهنا کنم که یک نکته را یادم شد. ابدا خطای ۴۰۴ چی میباشد؟
 
به هیچ عنوان خطای ۴۰۴ چیست؟
تا قبل از این راجع به اینکه خطای ۴۰۴ چیست بصورت بی نقص توضیح دادم. هنگامی شما وارد یک برگه از وب سایت می شوید که‌این ورقه نیست یا این که پیش از این وجود داشته و حذف گردیده، با خطای ۴۰۴ مواجه میشوید.
 
بعداز امروز در‌صورتی‌که سراغ بوفه خرقه‌های خویش رفتید و پیژامه متبوع خویش را پیدا نکردید استحضار داشته باشید که شما با خطای ۴۰۴ مواجه گردیده‌اید.

canonicalهای خویش ارجاع

 

 
canonicalهای خویش ارجاع
Canonicals یک‌سری سال پیش به‌‌تیتر یک جواب به محتوای تکراری معرفی شد. محتوای تکراری بدین معنا میباشد که محتوای شبیه یا این که بسیار شبیه در یک‌سری URL وجود داراست. در‌حالتی که شما در وبسایت خویش محتوا با URLهای متعدد آرم دهید ممکن میباشد برای موتورهای جستجو گر حیران‌‌کننده باشد در واقع موتورهای کاوشگر نمی‌‌دانند کدام URL را به مخاطب   طراحی اپلیکیشن در مشهد  اکران بدهند.
 
ممکن میباشد شما در وب سایت خویش محتوای تکراری داشته باشید البته خویش هم از وجود آن‌‌ها باخبر نباشید. به‌‌تیتر نمونه، ممکن میباشد در یک فروشگاه اینترنتی یک متاع وابسته به بیش تر از یک گروه باشد که در شرایطی که همین تیم در آدرس اینترنتی گنجانده گردد کاغذ جنس را می‌‌قدرت در یکسری URL پیدا کرد. علل فنی بیشتری برای محتوای تکراری مانند این‌‌ها وجود داراست.
 
راه و روش‌‌حل رفع این محتواهای تکراری استعمال از یک canonical خویش ارجاعی میباشد. در واقع یک URL استاندارد اذن می‌‌دهد تا به موتورهای کاوش بگویید: از کل آیتم‌‌های مو جود برای این URL، این URL به عبارتی چیزی میباشد که می بایست در نتیجه ها کاوش اکران داده گردد. شما می‌‌توانید این شغل را با افزودن یک برچسب rel = canonical در یک شیت اعمال دهید و به ورقه‌‌ای که می‌‌خواهید تر و تمیز نمایید اشاره نمائید. اما برای اینکه بتوانید به URL شیت‌‌ی اساسی اشاره فرمایید به تگ کانونی نیاز دارید.
 
براین اساس شما می بایست تمامی پست‌‌های خویش را همین الان اضافه فرمائید؟ نه به دلیل آن که در حالتی که شما از پلاگین‌‌ی یواست بهینه سازی به کارگیری می‌‌فرمائید خویش این افزونه همه پست‌‌های تک و صفحه های، برگه‌‌های اینترنت، بایگانی تیم‌‌بندی، بایگانی برچسب، آرشیو تاریخ، آرشیو مولف، و مفاد دیگر را برای شما ساخت و ساز می‌‌نماید. براین اساس در حالتی که شما دراین باره مهارت کافی را ندارید همگی شغل های مربوط به این مورد را بر ذمه افزونه یواست seo بگذارید.
 
ورقه بندی اتوماتیک با rel = next / rel = prev
یک کدام از دیگر از تجهیزات پنهان پلاگین‌‌ی یواست بهینه سازی rel=next / rel=prev میباشد. این زمینه یک نحوه برای این میباشد که شما به موتورهای کاوش بگویید که کدام صفحه ها خاص به آرشیو وابستگی دارا‌هستند به اصطلاح به‌این گزینه بایگانی پیوند گردیده نیز می‌‌گویند.
 
تگ rel=next / prev که در هدر وبسایت شما وجود دارااست این قابلیت و امکان را به موتورهای کاوش می‌‌دهد که ادراک نماید صفحه های پیشین و آینده آن بایگانی چیست. هیچ‌‌کس دیگری از اشخاصی که به کد منبع تارنما شما و موتورهای کاوش نگاه می‌‌نمایند این کد را مشاهده نمی‌‌نمایند.
 
یک‌سری وقت پیش گوگل اظهار کرد که از rel = next / prev به کار گیری نمی‌‌نماید. البته این بدین معنا وجود ندارد که ما دیگر نباید از این خصوصیت استعمال کنیم به دلیل آنکه هنوز وبسایت‌‌های بزرگی مثل Bing و دیگر موتورهای کاوش از این خصوصیت به کارگیری می‌‌نمایند. به این ترتیب پلاگین‌‌ی یواست seo هنوز هم به‌‌دنبال افزودن برچسب‌‌های rel=next / prev به آرشیوهای شیت‌‌بندی شد‌ه‌است.
 
نام نویسی Nofollow و تصویب پیوند‌‌ها
در صورتیکه شما یک تارنما وردپرسی دارید به احتمال بسیار زیاد در وبسایت خویش یک لینک و پیوند ورود دارید به احتمال بسیار زیاد در تارنما خویش یک لینک و پیوند ورود و یا این که پیوندی برای تصویب‌‌اسم در جایی از تارنما شما وجود داراست. ولی شیت ورود یا این که تصویب‌‌اسم وبسایت برای بازدیدکنندگان تارنما میباشد خیر موتورهای کاوش.
 
براین اساس یواست بهینه سازی به موتورهای کاوش می‌‌گوید که لینک و پیوند‌‌های ورود و تصویب‌‌اسم را دنبال نکنند. به این ترتیب Yoast سئو اعتقاد و باور پیدا می‌‌نماید که موتورهای کاوش هیچ زمان این پیوند‌‌ها را دنبال نخواهند کرد. این عمل در واقع موجب صرفه‌‌جویی در مقدار متعددی مبادرت غیرمعمول Google می‌‌گردد.
 
Noindex نتیجه ها جستجوی داخلی شما
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد